- 24 000 – 36 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Vedení agendy platů zaměstnanců zaměstnaných v pracovním poměru nebo na základě dohod konaných mimo pracovní poměr, odměn členů Zastupitelstva MO Neštěmice včetně členů výborů a komisí; zabezpečování odvodu příspěvku zaměstnavatele i zaměstnanců na sociální a zdravotní pojištění a důchodové pojištění, včetně příspěvku zaměstnavatele a zaměstnanců do penzijních fondů; vedení evidence dokladů pro zdravotní pojišťovny a správu sociálního zabezpečení dle příslušné legislativy; realizace odvodů veškerých obstávek mezd a odměn včetně vyhotovení výkazů; vedení mzdových a evidenčních listů zaměstnanců; vedení evidence dohod o provedení práce a pracovní činnosti; zpracování a odesílání statistických výkazů a hlášení uložených zaměstnavateli obecně závaznými právními předpisy; vyhotovování čtvrtletních přehledů čerpání mzdových prostředků, sociálního fondu a zákonného pojištění odpovědnosti organizace; vedení personální agendy zaměstnanců zaměstnaných v pracovním poměru nebo na základě dohod konaných mimo pracovní poměr, agendu členů Zastupitelstva MO Neštěmice včetně členů výborů a komisí; plnění úkolů uložených usnesením Rady nebo Zastupitelstva MO Neštěmice; provádění veškerých administrativních prací spojených s výkonem shora uvedených prací; spolupráce při zabezpečování úkolů zaměstnavatele na úseku voleb, referenda a sčítání lidí, domů a bytů.
Nabízíme: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravu, příspěvek na dovolenou, indispoziční volno, ošatné
Způsob prvního kontaktu: na výběrovém řízení (Úřad mětského obvodu Ústí nad Labem – Neštěmice, U Radnice 229, 403 31 Ústí nad Labem – Neštěmice, 11. 8. 2025, 10:00 hodin)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?