- Plný úvazek

PERSONALISTKA/MZDOVÁ ÚČETNÍ (m/ž)
Rosteme, proto posilujeme i náš HR tým. Hledáme dalšího zapáleného optimistu s příjemným vystupováním, který je skvěle orientován v pracovněprávní legislativě a má zájem své několikaleté profesní zkušenosti zúročit, nelekne se žádné výzvy a je připraven na sobě pracovat pro další karierní růst.
Co požadujeme:
o SŠ/VŠ vzdělání;
o výbornou znalost pracovněprávních a mzdových předpisů, zejm. Zákoníku práce a předpisů souvisejících;
o zkušenosti alespoň 5let
o velmi dobrou znalost práce s PC, MS Office, znalost SW VEMA výhodou;
o zodpovědnost, pečlivost, samostatnost i schopnost týmové spolupráce, proaktivní pracovní nasazení, pozitivní přístup, příjemné vystupování, chuť učit se novým věcem a zájem o spolupráci na nových projektech personálního a mzdového oddělení, nárazově časovou flexibilitu;
o řidičské oprávnění pro skupinu B – aktivní řidič/ka.
Co Vás čeká:
o zpracovávání dílčí personální a mzdové agendy zaměstnanců, komunikace s příslušnými úřady;
o správa benefitů společnosti;
o spolupráce na projektech společnosti v oblasti HR;
o sledování legislativních změn z oblasti práce a odměňování.
Zaměstnanecké výhody:
Multisport karta, zvýhodněné zaměstnanecké volání i pro rodinné příslušníky, karta benefitů, příspěvek na stravné, dovolená 25 dní, akce pro zaměstnance, příspěvek na penzijní připojištění, bezúročné zápůjčky relaxační pobyty a vouchery za zvýhodněné ceny, slevy u smluvních partnerů atd.
Zájem o občany z jiného státu EU.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?