- Plný úvazek

Požadujeme: Vzdělání ekonomického směru SŠ/VŠ. Znalost principů účtování, účetních předpisů. Znalost daňové problematiky, zejména zákona o DPH výhodou. Uživatelská znalost s MS Office, zejména MS Excel, ABRA Gen vítána. Praxe v oboru nejlépe alespoň 5 let. Dále nekonfliktnost, spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost a poctivý přístup k práci, časovou flexibilitu, trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost.
Náplň práce: Provádění účetních operací zejména vystavování faktur a zpracování faktur došlých, záloh, účtování pokladních dokladů, včetně časového rozlišení a dohadných položek. Provádění inventarizace účtů. Spolupráce při přípravě přiznání DPH a dani z příjmů. Spolupráce při zpracování měsíčních a ročních účetních závěrek včetně inventarizace majetku a závazků ve svěřené oblasti. Spolupráce s auditory, daňovými poradci. Komunikace s ostatními odděleními. Související administrativa vč. archivace.
Pracovní doba od 7.00 do 15.30. Uvedená mzda je pouze orientační, její skutečná výše bude stanovena dle praxe a odbornosti.
Výhody: Příležitost k odbornému růstu v zázemí stabilní společnosti. Příjemné pracovní prostředí v české rodinné firmě, motivující finanční ohodnocení roční odměnu, příjemné pracovní prostředí, samostatnou práci, možnost seberealizace. Široké spektrum zaměstnaneckých výhod např. podnikové stravování, zaměstnanecké slevy a benefity v rekreaci v resortech Royal Spa, možnost ubytování, zaměstnanecké stravování, příspěvek na dopravu, penzijní připojištění Kontakt: e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?