- 36 600 – 38 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Společnost STILL je dlouhodobě jedním z předních dodavatelů vysokozdvižných vozíků, plošinových vozíků, tahačů a také nejnovějších intralogistických systémů. S přibližně 8 900 zaměstnanci, 6 výrobními závody, 14 pobočkami v Německu, 21 dceřinými společnostmi v zahraničí a prodejní sítí zahrnující 240 prodejců po celém světě je společnost STILL nepochybně úspěšnou společností v mezinárodním měřítku. S nejvyšší kvalitou, spolehlivostí a inovativními technologiemi bude společnost STILL dnes i v budoucnu splňovat požadavky malých, středních i velkých firem.
Hledáme zručné uchazeče, kteří budou provádět servisní činnosti přímo u zákazníka, udržovat zákaznické kontakty, vyhotovovat servisní nabídky apod.
SŠ technického směru nebo vyučen s maturitou
Základní až mírně pokročilé, mechaniky, hydrauliky podmínkou
Podmínkou elektro vzdělání vč. platné vyhlášky 50
Praxe v oboru oprav manipulační, zemědělské a stavební techniky výhodou
Základní znalost Nj nebo Aj výhodou
Uživatelská znalost práce s PC (MS Windows, Internet)
Řidičský průkaz sk. B podmínkou, sk. C nebo T výhodou
Čistý trestní rejstřík
Bydliště Hradec Králové
Stabilní zaměstnání u zahraniční společnosti
Zajímavé finanční ohodnocení
Systém firemních benefitů, např. 5.týden dovolené; příspěvek na penzijní pojištění; právní a psychologické poradenství; stravenkový paušál
Zaškolení na centrále v Praze a následná odborná produktová školení
Servisní vůz vybavený kompletním nářadím
Digitální katalog ND, servisní SW
Pracovní notebook, telefon i k soukromým účelům

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.