- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost STILL je dlouhodobě jedním z předních dodavatelů vysokozdvižných vozíků, plošinových vozíků, tahačů a také nejnovějších intralogistických systémů. S přibližně 8 900 zaměstnanci, 6 výrobními závody, 14 pobočkami v Německu, 21 dceřinými společnostmi v zahraničí a prodejní sítí zahrnující 240 prodejců po celém světě je společnost STILL nepochybně úspěšnou společností v mezinárodním měřítku. S nejvyšší kvalitou, spolehlivostí a inovativními technologiemi bude společnost STILL dnes i v budoucnu splňovat požadavky malých, středních i velkých firem.
Hledáme zručné uchazeče, kteří budou provádět servisní činnosti přímo u zákazníka, udržovat zákaznické kontakty, vyhotovovat servisní nabídky apod.
SŠ technického směru nebo vyučen s maturitou
Základní až mírně pokročilé, mechaniky, hydrauliky podmínkou
Podmínkou elektro vzdělání vč. platné vyhlášky 50
Praxe v oboru oprav manipulační, zemědělské a stavební techniky výhodou
Základní znalost Nj nebo Aj výhodou
Uživatelská znalost práce s PC (MS Windows, Internet)
Řidičský průkaz sk. B podmínkou, sk. C nebo T výhodou
Čistý trestní rejstřík
Bydliště Hradec Králové
Stabilní zaměstnání u zahraniční společnosti
Zajímavé finanční ohodnocení
Systém firemních benefitů, např. 5.týden dovolené; příspěvek na penzijní pojištění; právní a psychologické poradenství; stravenkový paušál
Zaškolení na centrále v Praze a následná odborná produktová školení
Servisní vůz vybavený kompletním nářadím
Digitální katalog ND, servisní SW
Pracovní notebook, telefon i k soukromým účelům
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?