- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Platová třída: 10 (po zapracování osobní příplatek)
Náplň práce: Provádění úkonů v řízení o přestupcích, projednávání přestupků a rozhodování o nich, tj. vedení evidence o projednávaných přestupcích, zpracování podkladů k projednání přestupků, příprava řešení přestupků až do úrovně návrhu rozhodnutí o sankcích a ukládaných opatřeních, vedení veškerých jednání ve věci přestupků a zpracování rozhodnutí, předávání informací o rozhodnutích zainteresovaným orgánům, sledování úhrad uložených peněžitých trestů, jejich vymáhání resp. jejich předávání právníkovi k vymáhání soudní cestou, zpracování vyjádření k žádostem o vydání zbrojního průkazu a o posouzení chování osob.
Dosažené vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu právo a právní věda, právo nebo bezpečnostně právní studia na vysoké škole v České republice; jiné vzdělání, pokud prokáže odbornou způsobilost zkouškou složenou u Ministerstva vnitra
Znalosti oboru: orientace v zákoně o odpovědnosti za přestupky a řízení
o nich, orientace v zákoně o některých přestupcích, orientace ve správním řádu
Další znalosti, dovednosti a předpoklady: dobré komunikační schopnosti, spolehlivost, samostatnost, znalost práce na PC, řidičský průkaz skupiny B, ochota dále se vzdělávat
Podrobnosti přihlášky do výběrového řízení zájemci naleznou na www.mesto-trebon.cz, sekce Volná místa. Přihlášku je nutno doručit nejpozději do 24.03.2023 do 12:00 hodin.
Nabízíme zázemí stabilního zaměstnavatele, zajímavou a pestrou náplň práce, pěkné pracovní prostředí, stravenky, 5 týdnů dovolené, 3 dny placeného prorodinného volna, možnost bezúročných půjček, příspěvek na penzijní připojištění.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.