Referent/ka odboru právního

Otrokovice
35.000 – 45.000 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky

Náplň práce:

  • Projednávání přestupků (zejména proti občan. soužití, majetku, veřejnému pořádku)

Požadujeme:

  • Vysokoškolské vzdělání, vyšší odborné nebo úplné středoškolské zaměřené na veřejnou správu a oblast práva
  • Dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Internet, apod.).
  • Analytické schopnosti, schopnost převzít zodpovědnost za svá rozhodnutí, komunikační dovednosti, schopnost řešit konflikty a zátěžové situace, schopnost vyjednávat a účelně argumentovat, schopnost objektivního hodnocení, asertivní jednání, flexibilita, psychická
  • odolnost, výborný psaný projev.
  • Znalost jednacího jazyka – jazyka českého.
  • Občanská bezúhonnost. Plná svéprávnost.
  • Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků.
  • Výhodou:
  • dobrá znalost správního a přestupkového řízení, znalost zákona o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich a zákona o některých přestupcích, znalost správního řádu, povědomí o elektronické spisové službě,
  • praxe ve veřejné správě a zkoušky odborné způsobilosti,
  • řidičský průkaz skupiny B.

Nabízíme:

  • Další informace:
  • Náplň činnosti odboru je uvedena v platném organizačním řádu MěÚ Otrokovice,
  • který je k dispozici na internetových stránkách města:
  • www.otrokovice.cz (dokumenty města/vnitřní předpisy).
  • Bližší informace poskytne Mgr. Marcela Štachová, DiS., vedoucí oddělení správních deliktů, telefon zobrazit tel. číslo , e-mail: Odpovědět na inzerát

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT