- 30 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“ a označte číslem výběrového řízení. Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete poštou, nebo doručte osobně ne adresu:
Městský úřad Hlučín, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín. Taktéž lze přihlášku a výše uvedené přílohy zaslat elektronicky (i e-mailem) na adresu: .
Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh: nejpozději do 24.04.2025 do 8:00 hod.
Výběrové řízení se bude konat dne 29.04.2025 od 8:30 hod. v zasedací místnosti budovy „C“ MěÚ Hlučín. Uchazeči budou kontaktování telefonicky nebo emailem o časovém harmonogramu. Pozvánky k osobnímu pohovoru nebudou zasílány.
Požadované doklady:
Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem.
Předpokládaný nástup: dohodou, nejlépe ihned.
Platové zařazení: 11. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů).
Nabízíme tyto benefity:
Nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku), 5 dnů pracovního volna s náhradou platu, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit, příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců, peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu, různorodá a zajímavá práce v příjemném kolektivu, čtvrtletní odměny, perspektiva stabilního zaměstnání, prohlubování kvalifikace prostřednictvím školení na náklady zaměstnavatele, vstřícnost zaměstnavatele k vyvážení pracovního a rodinného života zaměstnanců.
Celý text výběrového řízení a podrobnosti na webových stránkách města Hlučína: https://www.hlucin.cz/cs/urad-a-samosprava/pracovni-prilezitosti/
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.