- 36 000 – 54 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince

Místo výkonu práce: Ostrava
Kontakt na e-mail.
Požadavky, náplň práce apod.
Pro společnost AmRest s. r. o. (provozovatel sítě rychlého občerstvení KFC a Burger King).
Na této pozici nám pomůžeš s vedením jedné z našich restaurací a tvým cílem je nábor nových zaměstnanců a budování stabilního týmu na restauraci za optimálních nákladů.
Co Tě u nás čeká?
o nábor nových zaměstnanců, jejich zaškolení a trénink, hodnocení a povyšování
o zpracování mzdových podkladů a docházky, plánování směn
o stínování manažerského týmu
o přebírání zodpovědnosti za restauraci v době nepřítomnosti vedoucího restaurace
o vykrývání neobsazených směn, obsluha zákazníků a příprava pokrmů
o sledování personálních nákladů
o pravidelný reporting
Jaké předpoklady bys měl splňovat?
o zkušenost v oblasti rychlo-obrátky/maloobchodu nebo gastronomii v obdobné pozici výhodou
o schopnost vybrat správné lidi do týmu, jejich vedení a motivace
o orientaci na zákazníka a týmovou spolupráci
o samostatnost v rozhodování
o ochotu pracovat ve směnném provozu
o pozitivní energii a optimismus
o odolnost vůči stresu a chuť patřit k nejlepším
o alespoň mírně pokročilou znalost angličtiny (SW, reporting v AJ)
o ochota relokace po dobu tréninku do jiného města
Zaměstnanecké výhody: Co nabízíme?
o práci v prostředí, kde dodržujeme „závazek k lidem“
o možnost rychlého profesního růstu, dalšího vzdělávání (interní a externí školení)
o zázemí zahraniční stabilní společnosti s možností získání praxe ve vedoucí pozici
o motivující finanční ohodnocení na základě ziskovosti restaurace
o podíl na profitu restaurace
o flexibilitu v plánování směn
o pestrou nabídku firemních akcí
o smlouva na dobu NEURČITOU
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?