- 37 000 – 42 000 Kč
- Plný úvazek
MANAŽER/KA OBDHOCNÍHO MÍSTA PRO REGION ZLÍN/VSETÍN
POŽADUJEME: Min. SŠ vzdělání s maturitou. Čistý trestní rejstřík. Řidičský průkaz sk. B, Znalost práce na PC (MS office). Bohaté zkušenosti s obchodem (nejlépe v oblasti pojišťovnictví). Zdravě ambiciózní přístup, týmovost a čestné jednání s klienty i kolegy. Zkušenost s vedením a budováním týmu, manažer je parťák, který umí kolegy motivovat a posouvat je i sebe kupředu. Samostatnost, schopnost řídit si své aktivity a čas. Zodpovědnost, spolehlivost, příjemné a profesionální vystupování. Chuť dále se vzdělávat a pracovat na sobě
NÁPLŇ PRÁCE: Vedení svěřené pobočky. Aktivní nábor nových kolegů a jejich adaptace. Rozvoj a motivace obchodního týmu. Vyhledávání nových obchodních příležitostí a péče o stávající klienty. Monitoring a zodpovědnost za obchodní výsledky a stanovené plány celé skupiny
NABÍZÍME: Motivační finanční ohodnocení + bonusy. Propracovaný systém vzdělávání, šitý na míru. Zázemí a podpora silné mezinárodní společnosti (jsme od roku 1991 na českém trhu). Slevy pro zaměstnance na široké portfolio produktů. 5 týdnů dovolené + 5 sick days. Příspěvek na stravování, cafeterie. Pravidelné společné akce, teambuildingy nebo firemní večírky. Přizpůsobili jsme práci aktuální situaci, digitalizace, možnost sjednávání online
PRVNÍ KONTAKT: Telefonicky paní Mgr. Markéta Heglasová, tel.: zobrazit tel. číslo , nebo emailem: e-mail přes
Ov.email: 1.11.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?