- 38 400 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Pozice je vhodná i pro absolventy/-ky.
Požadavky: min. SŠ vzdělání; aktivní znalost MS Office (Excel, Word, Outlook, znalost K2 výhodou) a internet; zkušenosti se sklady, příjmem a výdejem zboží a fakturací; organizační dovednosti, časová flexibilita, odolnost; komunikativnost, vstřícnost, příjemné vystupování vůči zákazníkům; spolehlivost a loajalita; praxe na obdobné pozici vítána; řidičské oprávnění sk. B.
Zaměstnanecké výhody: stravenky, mobilní telefon, zvláštní prémie, naturální výhody.
Kontakt zasláním životopisu v českém jazyce na e-mail: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.