- 55 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Místo výkonu práce:
Rohatsko č.p. 18
294 04 Dolní Bousov
Prvotní kontakt:
Osobně: Rohatsko 18,294 04 Dolní Bousov od 8–14h.
Telefon: zobrazit tel. číslo , volat 8–14h.
E-mail: e-mail přes
Co Vás čeká
o Komunikace s obchodními partnery s důrazem na cenové vyjednávání, dodavatelskou kázeň a kvalitu dodávky
o Realizace nákupů v rámci dodavatelsko-odběratelských vztahů
o Realizace a komunikace s dodavateli při řešení reklamačních řízení
o Vedení evidence smluvních dodavatelů, včetně kontroly dodržování uzavřených obchodních podmínek
o Realizace poptávkových řízení
o Obchodní jednání se stávajícími dodavateli a vyhledávání nových dodavatelů
o Optimalizace obchodních podmínek a smluv
o Zajištění včasných dodávek nakupovaných položek v požadovaném termínu a ceně s ohledem na plynulost výroby
o Vystavení objednávky a sledování jejího průběhu
o Správa administrativy (objednávky, dodací listiny, faktury, atd.)
o Pravidelný reporting nadřízenému
o Komunikace napříč odděleními společnosti
o Odpovědnost za nákup komponentů pro výrobu dle požadavků
o Odpovědnost za včasné plnění požadavků a dodržovat termíny
o Komunikovat a spolupracovat s tuzemskými i zahraničními dodavateli
o Nastavovat proces nákupu
o Kontaktní osoba pro CCS karty, GPS systém, řešení pojistných událostí
o Spolupracovat napříč firmou
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Minimálně středoškolské vzdělání
Praxe v oboru 2 roky podmínkou
Velmi dobré komunikační a vyjednávací schopnosti
Znalost MS Office na dobré úrovni
Časová flexibilita
Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
Řidičský průkaz sk. B
Zaměstnanecké výhody:
hlavní pracovní poměr
práci ve 2-směnném provozu
možnost rozšíření praxe
motivující mzdové ohodnocení dle zkušeností
bonusy ke mzdě 2× ročně
dny dovolené nad rámec zákona
příspěvek na stravování
firemní akce několikrát do roka
výuku anglického jazyka
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?