- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
z:3.6.2025
https://tsnj.cz/index.php/o-nas/kariera
Výhoda:
Znalost práce v systémech GORDIC, RON
Praxe ve vystavování faktur
Znalost zákona o DPH
Praxe v příspěvkové organizaci
Pracoviště: Nový Jičín
Plat: 7.platová třída + osobní příplatek, dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č.1
(dle délky praxe)
Nabízíme: Pracovní doba 6:30–15:00
5 týdnů dovolené
Dotované stravování
Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
Kontakt: Ing. Kateřina Mihálová – personalistka / zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Profesní životopis, kopii dokladu o dosaženém vzdělání, osvědčení o absolvovaných kurzech
a výpis z rejstříku trestů (ne staršího 3 měsíce), mohou uchazeči doručit osobně nebo zaslat
na Technické služby města Nového Jičína, Suvorovova 909/114, Nový Jičín (v zalepené obálce
s nápisem NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ HOSPODÁŘ/-KA ÚSEKU VZ a VPP) do 16.06.2025.
Do tohoto data musí být přihlášky doručeny na TS, ne odeslány v tento den poštou.
Zasláním podkladů souhlasíte se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení
na pozici Hospodář/-ka a pokladní úseku SSZ.
Vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru, součástí pohovoru mohou být i testy
z MS Office (Word, Excel). Přizvaní uchazeči budou informováni prostřednictvím elektronické
pošty nebo telefonu. Předpokládaný termín konání výběrového řízení je 25.06.205.
Organizace si vyhrazuje právo toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu zrušit, případně
pracovní místo neobsadit.
Předpokládaný nástup: 01.07.2025 , dle domluvy
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?