- 32 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
pozice: markentingový specialista
popis: příprava a propagace eventů, rozesílání newsletterů, správa sociálních sítí, databáze kontaktů, vytváření markentingové strategie pro podporu prodeje letadel, vítaná praxe v marketingu, min. mírně pokročilá znalost anglického jazyka, nutná ochota cestovat po Evropě na propagační akce, řidičský průkaz sk. B, možnost práce z domova
Nástup: 1.9.2023 na neurčito
Mzda: 25000,– Kč až 40000,– Kč
Kontakt: Mgr. Jana Forró, tel. zobrazit tel. číslo , email: e-mail přes
Prvotní kontakt: emailem

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.