- Plný úvazek
Náplň pracovní činnosti:
Administrativní činnost:
zpracování pošty školy; zajištění administrativních prací souvisejících s denním a dálkovým studiem; zpracování dokumentů spojených s denním a dálkovým studiem; vedení archivu školy; obstarávání pochůzek nutných k zabezpečení chodu školy; odnášení pošty a peněžní hotovosti.
Ekonomická a personální činnost:
vedení pokladny školy; zadávání plateb školného do systému; realizace platebního styku s bankou a vedení odpovídající dokumentace; příprava souhrnných podkladů pro výplatu mezd; vedení podkladů pro měsíční výkaznictví pro zdravotní pojišťovny, správu sociálního zabezpečení, odbor školství a zřizovatele; evidence a inventarizace majetku; vedení personální agendy zaměstnanců školy; vyúčtování školních akcí na podkladě kalkulace provedené vedoucím akce.
Zaměstnanecké výhody: osobní ohodnocení, odměny, stravenky.
Zájemci mohou kontaktovat ředitelku školy Mgr. Petru Kašparovou emailem: e-mail přes