- Plný úvazek

Kontaktní osoba paní Redková, tel. zobrazit tel. číslo (volat 8:00– 11:00). E-mail: e-mail přes . Pracovní doba: 6:00–14:30
Náplň práce: vedení pracovního kolektivu 15 – 20 zaměstnanců, organizace práce dokončovacích operací, zodpovědnost za výkonnost pracovní skupiny, zlepšování procesů, kvality, pracovišť, rozvoj zaměstnanců
Požadujeme: spolehlivost a samostatnost, práce ve Word, Excel, PowerPoint, organizační schopnosti, dobrý přístup k práci, SŠ vzdělání výhodou, zkušenosti s vedením pracovního kolektivu – výhodou
Nabízíme: hlavní pracovní poměr se zajímavým finančním ohodnocením včetně bonusů a příplatků, týden dovolené navíc, závodní stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek v případ životního výročí, příspěvek při narození dítěte, na volnočasové aktivity dětí zaměstnanců, společenské a sportovní akce, firemní vzdělávání – možnost seberealizace a rozvoje, možnost parkování přímo u společnosti
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.