- 54 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Kontaktní osoba paní Redková, tel. zobrazit tel. číslo (volat 8:00– 11:00). E-mail: e-mail přes . Pracovní doba: 6:00–14:30
Náplň práce: vedení pracovního kolektivu 15 – 20 zaměstnanců, organizace práce dokončovacích operací, zodpovědnost za výkonnost pracovní skupiny, zlepšování procesů, kvality, pracovišť, rozvoj zaměstnanců
Požadujeme: spolehlivost a samostatnost, práce ve Word, Excel, PowerPoint, organizační schopnosti, dobrý přístup k práci, SŠ vzdělání výhodou, zkušenosti s vedením pracovního kolektivu – výhodou
Nabízíme: hlavní pracovní poměr se zajímavým finančním ohodnocením včetně bonusů a příplatků, týden dovolené navíc, závodní stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek v případ životního výročí, příspěvek při narození dítěte, na volnočasové aktivity dětí zaměstnanců, společenské a sportovní akce, firemní vzdělávání – možnost seberealizace a rozvoje, možnost parkování přímo u společnosti

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.