- 39 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hlavní náplň činnosti:
Zajištění agendy dávek SSP a dávek pěstounské péče, výběr a zpracování podání v
aplikačním programu, realizace Nařízení EU v rámci svěřené agendy, elektr. archivace
podkladů, zajištění součinnosti s oprávněnými orgány, zajištění spisové služby v souvislosti
se svěřenou agendou, vedení spisové dokumentace a další úkoly v rámci služebního
zařazení.
Kvalifikační a další požadavky:
. minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou
. znalost práce na PC (MS Office)
. výborné komunikační schopnosti
. odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
. profesionální vystupování, psychická odolnost
. řidičský průkaz výhodou
Pracovní podmínky:
. platové zařazení v 9. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po
zkušební době možnost přiznání osobního příplatku
. pružná pracovní doba – plný úvazek
. předpokládaný nástup od 15. února 2022 po dobu dočasné nepřítomnosti
státního zaměstnance se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178
odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění)
-
Zaměstnanecké výhody:
. 5 týdnů dovolené
. 5 dní indispozičního volna (sick days)
. 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
. stravenky v hodnotě 90 Kč
. příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
. odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 19. ledna 2022 na e-mailovou adresu
e-mail přes .
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.