- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Životopis, motivační dopis a doklad o dosaženém vzdělání zasílat do 28.04.2023 na mail:
ZÁSTUP ZA RD
Hlavní náplň činnosti:
Zajišťování agendy státní sociální podpory a dávek pěstounské péče, plnění úkolů a povinností vyplývajících ze zákona č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů. Při své činnosti se řídíte dalšími právními předpisy v dané oblasti včetně prováděcích vyhlášek.
Plnění úkonů orgánu prvního stupně ve správním řízení jako úřední osoby oprávněné k těmto úkonům na základě vnitřních řídících aktů či pověření. Vyřizování věcí ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů (např. opatřování podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování, kontrola a oprava zřejmých nesprávností v rozhodnutí, vyjádření, osvědčení nebo sdělení, sepisování protokolu o ústním jednání a ústním podání, jakož i o jiných úkonech ve styku s účastníky správního řízení, vyřizování stížností a oprav), posuzování podkladů pro správní řízení.
Rozhodování ve správním řízení o žádostech o dávky, vyhotovování správních rozhodnutí a usnesení a zodpovědnost za odborné vyhotovení rozhodnutí s ohledem na dodržení lhůt ve správním řízení.
Ověřování a schvalování výplaty jednotlivých dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče.
Rozhodování o přeplatcích a doplatcích u dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče včetně stanovení termínu splatnosti. Řešení pohledávek a provádění průběžné kontroly pohledávek za běžný rok.
Zajišťování agendy koordinace systémů sociálního zabezpečení osob (občanů EU) pohybujících se v rámci Evropské unie.
Přijímání a zpracovávání odvolání proti rozhodnutí, zpracovávání podkladů pro rozhodování odvolacího orgánu. Poskytování součinnosti v rámci odvolacího řízení. Zajišťování obnovy řízení a nového rozhodování.
Příprava, předávání a skenování písemností na digitalizačním pracovišti včetně kontroly písemností v procesu digitalizovaného zpracování dokumentů.
Spolupráce se správními úřady, územními samosprávnými celky, orgány sociálního zabezpečení, orgány pomoci v hmotné nouzi, orgány státní zdravotní správy, zaměstnavateli a dalšími subjekty podle zvláštních právních předpisů.
Kvalifikační a další požadavky:
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 28. dubna 2023 na e-mailovou adresu
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.