- Plný úvazek
Životopis, motivační dopis a doklad o dosaženém vzdělání zasílat do 28.04.2023 na mail: . Bližší informace: www.uradprace.cz/Kariéra na ÚP ČR/Olomoucký kraj.
ZÁSTUP ZA RD
Hlavní náplň činnosti:
Zajišťování agendy státní sociální podpory a dávek pěstounské péče, plnění úkolů a povinností vyplývajících ze zákona č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů. Při své činnosti se řídíte dalšími právními předpisy v dané oblasti včetně prováděcích vyhlášek.
Plnění úkonů orgánu prvního stupně ve správním řízení jako úřední osoby oprávněné k těmto úkonům na základě vnitřních řídících aktů či pověření. Vyřizování věcí ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů (např. opatřování podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování, kontrola a oprava zřejmých nesprávností v rozhodnutí, vyjádření, osvědčení nebo sdělení, sepisování protokolu o ústním jednání a ústním podání, jakož i o jiných úkonech ve styku s účastníky správního řízení, vyřizování stížností a oprav), posuzování podkladů pro správní řízení.
Rozhodování ve správním řízení o žádostech o dávky, vyhotovování správních rozhodnutí a usnesení a zodpovědnost za odborné vyhotovení rozhodnutí s ohledem na dodržení lhůt ve správním řízení.
Ověřování a schvalování výplaty jednotlivých dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče.
Rozhodování o přeplatcích a doplatcích u dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče včetně stanovení termínu splatnosti. Řešení pohledávek a provádění průběžné kontroly pohledávek za běžný rok.
Zajišťování agendy koordinace systémů sociálního zabezpečení osob (občanů EU) pohybujících se v rámci Evropské unie.
Přijímání a zpracovávání odvolání proti rozhodnutí, zpracovávání podkladů pro rozhodování odvolacího orgánu. Poskytování součinnosti v rámci odvolacího řízení. Zajišťování obnovy řízení a nového rozhodování.
Příprava, předávání a skenování písemností na digitalizačním pracovišti včetně kontroly písemností v procesu digitalizovaného zpracování dokumentů.
Spolupráce se správními úřady, územními samosprávnými celky, orgány sociálního zabezpečení, orgány pomoci v hmotné nouzi, orgány státní zdravotní správy, zaměstnavateli a dalšími subjekty podle zvláštních právních předpisů.
Kvalifikační a další požadavky:
- ukončené SŠ vzdělání s maturitní zkouškou
- znalost práce na PC (MS Office)
- odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
- profesionální vystupování, psychická odolnost
Pracovní podmínky:
- platové zařazení v 9. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku
- pružná pracovní doba – plný úvazek
- předpokládaný nástup od 1. června 2023
- pracovní poměr na dobu určitou (zástup po dobu rodičovské dovolené) se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění)
Zaměstnanecké výhody:
- 5 týdnů dovolené
- 5 dní indispozičního volna (sick days)
- 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
- stravenky v hodnotě 100 Kč
- příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
- odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 28. dubna 2023 na e-mailovou adresu
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.



