- 45 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Kontakt e-mailem.
Centrum sociálních služeb, příspěvková organizace, vyhlašuje výběrové řízení na pozici pracovníka v sociálních službách pro pečovatelskou službu Pečovatelská služba Brno-střed terénní služba, pracovní poměr na dobu určitou – zástup za dlouhodobou nemoc.
Platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (platová třída 5).
Případné bližší informace podá: Ing., Bc. Kateřina Houzarová, tel.: zobrazit tel. číslo .
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete životopis na e-mailovou adresu: e-mail přes , do předmětu napište, prosím, PSS.
Informace o poskytovaných službách na www.css.brno.cz
Výběrové řízení:
Vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru, který se bude konat ve stanoveném termínu na adrese Pečovatelská služba Brno-střed, Vojtova 1030/7, 639 00 Brno (o pořádání ústního pohovoru budou uchazeči, včetně přesného časového harmonogramu, informování telefonicky, případně emailem – pokud bude v životopise uveden).
Výběrové řízení (ústní pohovor) se bude konat dne 30. 7. 2021.
Organizátor výběrového řízení si vyhrazuje právo termín ústního pohovoru měnit, o změně budou vybraní uchazeči informováni.
Termín nástupu:
Dle dohody
V PŘÍPADĚ ZÁJMU O ZAMĚSTNÁNÍ V NAŠÍ PŘÍSPĚVKOVÉ ORGANIZACI JE NUTNÉ, ABY UCHAZEČ PROSTŘEDNICVÍM EMAILOVÉ ADRESY PROJEVIL SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM A UCHOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ, VČETNĚ POUČENÍ dle čl. 13 GDPR.
Z EMAILOVÉ ADRESY MUSÍ BÝT ZŘEJMÉ, ŽE SE JEDNÁ O UCHAZEČE A STAČÍ PROHLÁŠENÍ, ŽE DANÝ DOKUMENT SI PŘEČETL, POROZUMĚL MU A SE ZPRACOVÁNÍM A UCHOVÁNÍM ÚDAJŮ SOUHLASÍ.
SOUHLAS VČETNĚ POUČENÍ JE K DISPOZICI NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH ORGANIZACE V SEKCI VOLNÁ MÍSTA – NA ADRESE:
http://www.css.brno.cz/volna-mista
VYPLNĚNÝ SOUHLAS MŮŽE BÝT ZASLÁN ROVNĚŽ FORMOU SCANU PODEPSANÉHO SOUHLASU, ELEKTRONICKOU FORMOU NA ADRESU:
Centrum sociálních služeb, příspěvková organizace si vyhrazuje právo výběrové zřízení zrušit, změnit jeho podmínky, případně nevybrat žádného uchazeče.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.