- Bruntál
- Krajské ředitelství policie…
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Město Bruntál vyhlašuje výběrové řízení na místo:
Řidič/ka MěÚ Bruntál
(zařazení pod odbor kancelář tajemníka,
oddělení právní, personální a organizační)
Na dobu: neurčitou
Místo výkonu práce: Česká republika, země Evropské unie
Pravidelné pracoviště: Bruntál
Zařazení v platové třídě: 8.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
- způsobilost k právním úkonům, občanská bezúhonnost
Další požadavky:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou technický směr výhodou,
- řidičský průkaz skupiny B,
- praxe v profesionálním řízení vozidel min. 3 roky.
Charakteristika vykonávaných prací:
- řízení služebních vozidel dle potřeb Města Bruntál, včetně zahraničních služebních cest,
- běžná údržba vozového parku,
- vedení operativní evidence,
- zástup referenta autoprovozu v době jeho nepřítomnosti (organizační zajišťování provozu, příprava plánu jízd, komunikace s úředníky).
Nabízíme:
- 5 dnů sick days, 5 týdnů dovolené a další benefity.
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče,
- telefon / email (dobrovolný údaj k snadnější komunikaci v rámci výběrového řízení).
K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech uchazeče,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.
Písemnou přihlášku lze podat:
ve lhůtě do 30. 01. 2024 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu:
Městský úřad Bruntál
sekretariát tajemníka
Nádražní 20
792 01 BRUNTÁL
Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodů.
Z : 9.1.2024