- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Lidická 1066/1, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) – poté možné prodloužení. Platové ohodnocení: zaručený plat při splněném požadovaném vzdělání 33.280,– Kč až 41.520,– Kč (12. platová třída – dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě). Požadujeme: ukončené magisterské vzdělání ve studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, nebo ukončené bakalářské studium ve studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii (s předpokladem dokončit magisterské vzdělání); státní občanství ČR, trestní a morální bezúhonnost, dobrý zdravotní stav, plná svéprávnost, schopnost komunikace s lidmi, praktická znalost práce na PC, odpovídající vystupování, schopnost vysokého pracovního nasazení, praxe v oboru výhodou; znalost relevantní legislativy a pokročilých metod sociální práce (základní techniky mediace, facilitace), schopnost využívání IT, schopnost mapování situace klienta, identifikace zdrojů a rizik, aktivizace klienta a jeho širšího okolí, schopnost vyhodnocení situace dítěte a jeho rodiny (vč. schopnosti reagovat na aktuální změny), schopnost komunikace s dítětem (vč. komunikace v krizových situacích), schopnost formulovat nejlepší zájem dítěte, podporovat participace dítěte, schopnost komunikace s účastníky s různým zdravotním omezením (vč. účastníků s psychiatrickým onemocněním nebo osobami s omezenými komunikačními schopnostmi), respektování potřeb účastníků a podpora jejich participace, schopnost poskytovat poradenství (motivace k samostatnému využití poradenství), vytváření a formulování zakázky, zprostředkování zakázky, vést účastníky k efektivnímu využívání navazujících odborných služeb, vést (facilitovat) jednání, motivovat a aktivizovat účastníka, umět účastníka použit, schopnost pracovat s názorem dítěte v jednání s více účastníky (JSR), znalost principů síťování a jejich využívání, zvládání práce v terénu, provádění šetření v rodinách, návštěvy dětí v ústavních zařízeních, nemocnicích, školských zařízeních či dalších institucionálních zařízeních, kde pobývají klienti. Nabízíme: zajímavá a pestrá práce, kvalitní a příjemné prostředí, 25 dnů dovolené ročně, 6 dnů indispozičního volna ročně, příspěvek z FKSP na stravování, na produkty spoření na stáří a další benefity. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem; lhůta pro přihlášení do VŘ je stanovena do 21.1.2025; v uvedené lhůtě je nutné Okresnímu soudu v Chebu doručit ověřenou kopii dokladu o ukončeném magisterském vzdělání ve studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, nebo ukončeném bakalářském studiu ve studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, dále výpis z rejstříku trestů, který nesmí být starší 2 měsíců (lze i dodatečně), strukturovaný profesní životopis uchazeče, motivační dopis, prohlášení (informace pro účastníky VŘ Okresnímu soudu v Chebu o zpracování osobních údajů), a to v listinné podobě prostřednictvím provozovatele poštovních služeb či osobně Okresnímu soudu v Chebu, Lidická 1066/1, 350 02 Cheb nebo do datové schránky IDDS: fpmabtu či elektronickou poštou na e-mailovou adresu
; předseda Okresního soudu v Chebu si vyhrazuje právo žádného z uchazečů na požadovanou pozici nevybrat či výběrové řízení zrušit.Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?