- 37 900 – 52 200 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
" VŠ vzdělání technického zaměření
" organizační a komunikační schopnosti, schopnost samostatné práce i týmové spolupráce
" časová flexibilita
" velmi dobrá znalost práce s PC
" praxe vítána
Mezi hlavní činnosti patří:
" stanovuje plán a způsob realizace investic, navrhuje kontraktace a koordinuje účastníky investiční činnosti-technický dozor investora, projektanty, zhotovitele, dodavatele apod.
" zajišťuje a koordinuje kolaudační řízení u stavebních investic
" přebírá práce, připravuje, uzavírá a provádí změny smluv, prověřuje a zajišťuje úplnost projektové dokumentace a zpracovávání zápisů a protokolů o předávání staveb, kontroluje odstraňování nedostatků v průběhu realizace i po kolaudaci
" sestavuje návrhy koncepce a rozvoje MTZ školy, zpracovává investiční záměry, stanovuje technické náplně plánu investic, rekonstrukcí, modernizací, oprav, údržby a sleduje jejich plnění
" zodpovídá za technický stav a provoz strojů a zařízení, budov školy, KTZ
" zodpovídá za výběrová řízení dle zákona o zadávání veřejných zakázek a Zásad vztahů orgánů Jihomoravského kraje k řízení PO
" připravuje a odpovídá za věcnou správnost návrhů všech smluv týkajících se školy
" vyhodnocuje technickoekonomické parametry, sleduje termíny a kvalitu realizace a hodnotí efektivnost investic
" spolupracuje při sestavování rozpočtu školy, sleduje čerpání nákladů dle jednotlivých položek se zaměřením na opravy a udržování majetku, spotřeby energií a včas provádí opatření, aby nedošlo k překročení oproti rozpočtu. Podílí se na zpracování optimalizace příjmové a výdajové politiky školy
" řídí školní jídelnu
" organizuje, řídí a kontroluje práce podřízených zaměstnanců provozního úseku (vedoucí technické správy budov, správce KTZ, pracovnic úklidu, vedoucí školní jídelny, technik – správce docházkového systému školy, a odpovídá za jejich činnost
Zaměstnanecké výhody:
moderní pracovní prostředí, možnost stravování, příspěvek na penzijní připojištění
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?