- 250 000 Kč
- Plný úvazek

Tajemník/tajemnice fakulty řídí hospodaření a správu fakulty v rozsahu stanoveném opatřením děkana. Funkce tajemníka je vymezena § 32 zákona č. 111/98 Sb., o vysokých školách, v platném znění.
Pracovní náplň: koordinace finanční, provozní, organizační a personální agendy fakulty; zpracování rozpočtu fakulty, sledování a vyhodnocování jeho čerpání; koordinace a kontrola čerpání finančních prostředků na katedrách a odděleních; posuzování dodavatelsko-odběratelských vztahů z ekonomického hlediska; spolupráce na řízení zakázek fakulty po ekonomické stránce.
Požadujeme: organizační, manažerské, prezentační, komunikační a vyjednávací dovednosti na vysoké úrovni; schopnost orientace v právních normách, zejména: Zákon o vysokých školách, Občanský zákoník, Obchodní zákoník, Zákoník práce, Zákon o účetnictví, Zákon o finanční kontrole, Zákon o zadávání veřejných zakázek a další; spolehlivost, zodpovědnost, analytické myšlení a schopnost samostatného tvůrčího řešení problémů; dobrou uživatelskou znalost práce na PC; řidičský průkaz skupiny B; trestní bezúhonnost (dokládá se výpisem z Rejstříku trestů); časová flexibilita a aktivní samostatný přístup.
Výhodou: vysokoškolské vzdělání; praxe v oboru ekonomického řízení, projektového řízení a zkušenosti s řízením většího počtu zaměstnanců, nejlépe pak v oblasti VŠ; zkušenosti se softwarovými produkty pro ekonomickou (iFIS) a personální agendu (EGJE); znalost softwarových aplikací pro studijní informační systém (např. STAG); znalost anglického a německého jazyka na komunikativní úrovni; zkušenosti s výkaznictvím ČSÚ.
Finanční ohodnocení: dle Mzdového předpisu JU.
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené; 4 dny indispozičního volna; dotované stravování nebo stravenky; zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky; jazykové a zeměstnanecké kurzy; MS Office zdarma pro soukromé využití; dětská skupina pro děti zaměstnanců.
K přihlášce uchazeč doloží: motivační dopis; strukturovaný profesní životopis se zaměřením na výše uvedené pracovní aktivity; kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; aktuální výpis z Rejstříku trestů (max. 3 měsíce starý); případně další dokumenty potřebné k prokázání splnění kritérií kladených na uchazeče.
Přihlášky zasílejte nejpozději do 15. 2. 2023 na adresu: doc. RNDr. Petr Bartoš, Ph.D.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Fakulta zemědělská a technologická
Studentská 1668
370 05 České Budějovice
nebo v elektronické podobě na e-mail .
Rozhodující je datum doručení přihlášky na některý z uvedených kontaktů.
Vybraní uchazeči budou pozváni na osobní pohovor.
FZT JU si vyhrazuje právo právo žádného z uchazečů do pracovního poměru nepřijmout, nebo výběrové řízení zrušit kdykoliv v jeho průběhu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?