- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Kontaktní osoba Jetelinová Marcela, tel. zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo (volat Po-Pá 7:00–14:00), osobní setkání po tel. domluvě.
Plat uvedený na základě tabulky pracovníků v sociálních službách.
Požadujeme: v případě nástupu POŽADUJEME VÝPIS Z REJSTŘÍKU TRESTŮ
Náplň práce: zajišťuje údržbu celého Domova a přilehlých prostor, údržbu provádí dle platných technologických postupů a předpisů, provádí preventivní údržbu a tím předchází havarijním situacím, denně sleduje sešit závad a závady odstraňuje neprodleně a bezodkladně podle závažnosti vzhledem k zajištění provozu rozhodujících úseků Domova, provádí čištění odpadů, klozetů, opravy zámků, kování, splachovačů, zajišťuje pravidelné protáčení ventilů, provádí údržbu vyplývající z povinnosti dozorčího výtahu, při údržbářských pracích většího rozsahu spolupracuje s dalším údržbářem, taktéž jej zastupuje v době dovolené nebo pracovní neschopnosti, dle nutnosti provádí přepravu malotraktorem, spoluzodpovídá za stroje a nářadí na úseku údržby, zná provozní řád kotelny a dodržuje jej, odpovídá za provoz kotelen, dle návodu k obsluze nízkotlakých kotlů tyto řádně obsluhuje, dbá přitom předpisů PO (prevence samovznícení), vede provozní deník, předkládá spotřebu paliv, pracuje podle platných předpisů, v zimním období dbá o schůdnost všech schodišť a cest v celém areálu, včetně posypů (i o víkendech) dle rozpisu, v létě sekání trávy, spolupráce při inventarizaci majetku, následně jeho vyřazení z důvodů neopravitelnosti a neupotřebitelnosti, včas projednává s ředitelem potřebu zakoupení materiálu DHM, DHNM, ODM a ODHM a materiálu na opravy a spolupracuje při jejich nákupu, dodržovat stanovený platný pracovní, provozní a dezinfekční řád pracoviště na úseku údržby, zodpovídá za provoz autoparku, zvyšovat odbornou kvalifikaci, prohlubuje a zdokonaluje své znalosti a předpisy pro výkon povolání, zúčastňuje
se porad svolaných ředitelem Domova
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?