- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
místo výkonu práce: Město Žatec
Popis činnosti pracovního místa:Zajišťuje výkon státní správy v oblasti vodního zákona, pokud tento zákon nestanoví jinak, a zákona o vodovodech a kanalizacích, v celém správním území obce s rozšířenou působností Žatec. Zajišťuje aktualizaci seznamu členů a uvedených údajů povodňových komisí.Vydává osvědčení nebo potvrzení podle zvláštních zákonů v působnosti celého správního úřadu.Provádí úkony v řízení o přestupcích, projednávání přestupků a rozhodování o nich, s výjimkou rozhodování o přestupcích příkazem na místě.
Samostatně provádí specializované kontroly a státní dozor nad plněním povinností daných zákony o životním prostředí právnickým nebo fyzickým osobám oprávněným k podnikání podle obvyklých postupů včetně přípravy návrhu opatření a rozhodnutí o sankcích za neplnění povinností stanovených předpisy o ochraně životního prostředí nebo jejich prominutí, například o pozastavení nebo ukončení činnosti fyzických nebo právnických osob, o pozastavení platnosti osvědčení vydaného pověřenou osobou.
Koordinuje protipovodňová opatření v lokálně ohroženém území. Koordinuje řešení ekologických havárií na daném území.Podílí se na vydání koordinovaných a koordinovaných závazných stanovisek.Podílí se na přípravě návrhů opatření proti suchu.Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
státní občanství České republiky, u cizích státních příslušníků trvalý pobyt na území ČR, minimální věk 18 let, způsobilost k právním úkonům, morální a trestná bezúhonnost,znalost jednacího jazyka – češtiny (u cizích státních příslušníků s trvalým pobytem v ČR).
Ostatní předpoklady: VŠ vzdělání v magisterském či bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického, právnického či environmentálního směru,ovládání PC (Microsoft Word a Excel, poštovní klient); výhodou práce v programech VITA, GINIS a CRVE, znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích; zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů; zákona č. 500/2004 Sb., správní řád; zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu; zákona č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů; zákona č. 274/2001 Sb., o vodovodech a kanalizacích pro veřejnou potřebu a o změně některých zákonů,výhodou předchozí praxe v oboru životního prostředí či stavebnictví; zvláštní odborná způsobilost ve vodním hospodářství, při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění, zkouška odborné způsobilosti úředních osob oprávněných k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích podle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich,řidičský průkaz skupiny B,komunikační schopnosti, flexibilita, samostatnost, předpokládaný nástup: ihned/dohodou.
Nabízíme:pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené,
stravenky/stravenkové karty, osobní příplatek a možnost profesního růstu,vzdělávání v rámci prohlubování kvalifikace ,pravidelný růst platu,příspěvek na kulturu, sport, rehabilitaci a vzdělávání, příspěvek na vitaminové doplňky či očkování,příspěvek na životní nebo penzijní pojištění,
možnost účasti na sportovních turnajích v rámci reprezentace Města Žatec,společensko kulturní aktivity,
stabilní a profesionální zázemí a přátelský kolektiv.
Uchazeč o zařazení do výběrového řízení podá na Městský úřad Žatec písemnou přihlášku, která bude obsahovat tyto náležitosti: název pracovní pozice, méno a příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, telefonické spojení, e-mailovou adresu, č. OP nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, číslo ŘP, datum a podpis.K přihlášce budou připojeny tyto doklady: strukturovaný životopis, ověřený doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání, u VŠ včetně dodatku k diplomu, výpis z evidence RT ne starší 3 měsíce
Písemné přihlášky vč.příloh doručí uchazeč na adresu MÚ Žatec, Útvar tajemníka úřadu, nám.Svobody 1, 438 01 Žatec,označní obálky: VŘ VODNÍ HOSPODÁŘSTVÍ 02nebo osobně do 14.6.2021 do 15,00
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?