- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Zabýváme se elektronickým průmyslem
Máte ekonomické vzdělání a právě hledáte práci? Super! Mezi naše kolegy hledáme novou posilu na pozici účetní, která bude mít na starost (nejen) přípravu podkladů DPH pro státy Evropské unie a Velkou Británii. Pokud jste v této oblasti jako ryba ve vodě a excel vám nedělá problémy, zašlete nám Váš životopis! Budeme se těšit!
Vaší náplní práce bude:
* Příprava podkladů DPH pro členské státy Evropské unie a Spojeného království
* Příprava, evidence plateb DPH
* Práce v programu SAP
* Provádění auditu DPH v EU a VB
* Spolupráce s finančním ředitelem v AJ
* Komunikace s ostatními kolegy a daňovými poradci
* Zpracovávání a dokládání dokumentace podle požadavků daňových poradců
* Práce s INTRASTAT pro EU a ČR
* Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
* Znalosti v oblasti DPH a podvojného účetnictví výhodou!
* Schopnost práce s PC, programy MS Office a interních programech
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Pečlivý a zodpovědný přístup
* Ochotu dojíždět na místo výkonu práce
* Práci v příjemném pracovním prostředí a super kolektivu!
* Zajímavé finanční ohodnocení a balíček benefitů
* 20 dní dovolené
* Benefitní karta
* Dotovaná strava
* Vzdělávací kurzy a školení
* Firemní akce
* Místo výkonu práce: Nymburk
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?