- 70 000 – 120 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Chcete pracovat v příjemném prostředí a stát se součástí týmu ve společnosti JAPEX? Připojte se k nám na HPP a pomozte nám udržovat čistotu na VŠ kolejích a hotelu v Praze 4.
Zašlete nám svůj životopis a reagujte tak na pozici:
UKLÍZEČKA/POKOJSKÁ - PRAHA 4 (24.500 - 38.500 KČ)
* Pravidelný úklid studentských kolejí a ubytovacích hotelových kapacit
* Utírání prachu, vysypávání košů, vysávání, vytírání společných prostor a kanceláří
* Umývání sociálních zařízení, úklid hotelových pokojů a povlékání lůžkovin
* Zkušenosti s úklidem
* Spolehlivost a pečlivost
* Ochotu pracovat i o víkendech
* Zázemí stabilní společnosti
* Včasnou výplatu na účtu
* Spolupráci na HPP
* Pravidelnou pracovní dobu: 7:00 - 15:30 hod.
* Občasné víkendové směny (3-4 hodiny)
* Možnost nástupu IHNED
* Místo pracoviště: Studentské koleje a hotel v Praze 4 - Kunraticích

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!