- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Baví Vás plánování, organizování, řízení projektů a komunikace? Pak určitě čtěte dále!
Vaším úkolem bude projektové řízení jednotlivých zakázek tak, aby vše hladce fungovalo. Budete komunikovat jak s obchodním týmem o reálnosti naplnění zakázek, tak s výrobou o její kapacitě. Na základě získaných dat budete tvořit reporty, predikovat vytíženost výroby a plánovat dlouhodobé kapacity.
Náš tým doplní analyticky a komunikačně zdatný člověk, který má zkušenosti s vedením výrobních projektů nebo plánováním výroby. Důležité je technické nebo ekonomické vzdělání (minimálně středoškolské s maturitou), dobré znalosti Microsoft Excel, středně pokročilá angličtina (alespoň B1) a řidičský průkaz pro osobní automobily.
Různorodou pracovní náplň v příjemném kolektivu sehraného týmu.
Ročně týden dovolené navíc a k tomu 3 dny zdravotního volna.
Telefon, notebook a služební automobil, které můžete využívat i k soukromým účelům.
Bonusy ke mzdě vyplácené ročně.
Další příspěvky, např. na stravování, na MultiSport kartu a slevy u partnerů.
Podporu osobního rozvoje, např. formou jazykových kurzů.
Zaujala Vás tato příležitost? Pak mi neváhejte poslat životopis a já se Vám co nejdříve ozvu s dalšími informacemi!
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?