- Plný úvazek

Budete se věnovat řešení zákaznických reklamací, tvorbě 8D reportů, analyzovat příčiny definovat potřebná opatření k zákaznickým reklamacím.
Součástí práce je i podílení se na revizích FMEA a tyto příp. upravovat.
Věnovat se budete i proškolování personálu ve vztahu k 8D a jeho analýzám a opatřením, proškolovat budete kolegy i z oblasti zákaznických požadavků.
Pozice je založena na aktivní komunikaci se zákazníkem jako partnerem, budete připravovat a účastnit se zákaznických návštěv, telekonferencí.
Nástup do PP: dohodou, ihned
mzdová nabídka: idividuální, dle profesní zkušenosti zájemce
Při výkonu práce využijete
min. SŠ vzdělání a předchozí odborná praxe na podobně zaměřeném pracovním místě (alespoň 1 rok)
znalost nástrojů kvality jako jsou 8D, SPC, FMEA, APQP, PPAP
schopnost samostatné práce a smysl pro odpovědnost
komunikativní AJ (výhodou i NJ)
Zaměstnavatel nabízí
práci u silné nadnárodní společnosti
moderní pracovní prostředí s využitím nejnovějších technologií
motivující mzdové ohodnocení, letní a zimní prémie
benefitový program
pravidelnou roční valorizaci mzdy
5 týdnů dovolené
zajištěné stravování ve firemní kantýně
jazykové (AJ, NJ) a profesní vzdělávání
vlastní autobusovou dopravu (z Horšovského Týna, Přeštic, Plzně, Klatov a Stříbra)
kariérní postup a profesní rozvoj v rámci společnosti
Info o zaměstnavateli
silná globální nadnárodní společnost sídlící v blízkosti Plzně, která se zabývá řešeními v oblasti přenosu dat ve vozidlech, vyrábí koaxiální, HSD, sezorová a jiná elektronická vedení, nově tato společnost vyvíjí a vyrábí automatizovaná a robotická strojní zařízení, stroje a výrobní linky, které jsou využívány v jejích provozech rozmístěných v různých částech světa
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?