- 80 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
Budete se věnovat řešení zákaznických reklamací, tvorbě 8D reportů, analyzovat příčiny definovat potřebná opatření k zákaznickým reklamacím.
Součástí práce je i podílení se na revizích FMEA a tyto příp. upravovat.
Věnovat se budete i proškolování personálu ve vztahu k 8D a jeho analýzám a opatřením, proškolovat budete kolegy i z oblasti zákaznických požadavků.
Pozice je založena na aktivní komunikaci se zákazníkem jako partnerem, budete připravovat a účastnit se zákaznických návštěv, telekonferencí.
Nástup do PP: dohodou, ihned
mzdová nabídka: idividuální, dle profesní zkušenosti zájemce
Při výkonu práce využijete
min. SŠ vzdělání a předchozí odborná praxe na podobně zaměřeném pracovním místě (alespoň 1 rok)
znalost nástrojů kvality jako jsou 8D, SPC, FMEA, APQP, PPAP
schopnost samostatné práce a smysl pro odpovědnost
komunikativní AJ (výhodou i NJ)
Zaměstnavatel nabízí
práci u silné nadnárodní společnosti
moderní pracovní prostředí s využitím nejnovějších technologií
motivující mzdové ohodnocení, letní a zimní prémie
benefitový program
pravidelnou roční valorizaci mzdy
5 týdnů dovolené
zajištěné stravování ve firemní kantýně
jazykové (AJ, NJ) a profesní vzdělávání
vlastní autobusovou dopravu (z Horšovského Týna, Přeštic, Plzně, Klatov a Stříbra)
kariérní postup a profesní rozvoj v rámci společnosti
Info o zaměstnavateli
silná globální nadnárodní společnost sídlící v blízkosti Plzně, která se zabývá řešeními v oblasti přenosu dat ve vozidlech, vyrábí koaxiální, HSD, sezorová a jiná elektronická vedení, nově tato společnost vyvíjí a vyrábí automatizovaná a robotická strojní zařízení, stroje a výrobní linky, které jsou využívány v jejích provozech rozmístěných v různých částech světa

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.