Office Manager

Jihlava

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost ManpowerGroup s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

ManpowerGroup s.r.o.

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.

Společnost s více než dvaceti letou historií zabývající se výrobou přírodní, umělé a syntetické příze, hledá do svého týmu nového pracovníka na pozici OFFICE MANAGER.

Popis pozice:

Na pozici Office Managera ve firmě sídlící v Polsku budete mít na starosti celou škálu činností:

- Administrativní zajištění společnosti

- Vedení pokladny

- Zpracovávání plateb

- Příprava podkladů pro mzdy

- HR

- Pojištění

- Vedení agendy bezpečnosti práce

Nejen, že budete mít zodpovědnost za výše uvedené procesy, budete také aktivně spolupracovat s externí účetní a právní firmou, finančním úřadem a dodavateli.

Profil kandidáta:

Vstupenkou do týmu obchodní společnosti je vzdělání v oblasti ekonomie, managementu nebo administrativy.

Také požadujeme zkušnosti v administrativě nebo účetnictví.

Jelikož budete pracovat v polské firmě je nutné, abyste ovládala anglický nebo polský jazyk jak v mluvené, tak i písemné formě.

Pro zaznamenání všech úadjů budete potřebovat znalosti MS Office a to zejména Excelu.

Nabízíme:

Odměnou vám bude přátelský tým lidí, kteří s vámi budou počítat i do budoucna.

Zodpovědnou práci za kterou budete patřičně oceněni.

Výhodou je také možnost kariérního růstu.

5 týdnů dovolené nebo firemní notebook pro osobní účely je samozřejmostí.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

bezpečnost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT