- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
- provádění účetních operací v účetním programu Baan
- účtování inveturních zásob a vystavování souvisejících vydaných faktur v rámci self-billingu
- odsouhlasení aktuálního stavu skladových zásob
- inventarizace zásob
- vyhotovování podkladů pro výpočet tržeb za různá střediska a související fakturace
- výpomoc při závěrkových operacích US Gaap
- kontrolní reporting
- analýza PaL účtů
- zakládání nových dodavatelů a odběratelů do účetního systému
- odsouhlasení rozvahových účtů na měsíční bázi
- VŠ / SŠ vzdělání ekonomického směru
- alespoň 2 roky praxe v oboru
- znalost podvojného účetnictví
- orientace v právních předpisech vztahujících se k účetnictví a daňové soustavě
- znalost zákona o DPH
- AJ na komunikativní úrovni
- pokročilá znalost PC (MS Office - především Excel)
- analytické a logické myšlení, orientace na detail
- vysoké pracovní nasazení
- dobré organizační a komunikační dovednosti
- zaměstnání na HPP v mezinárodní společnosti
- náborový příspěvek 10 000 Kč (rozdělen do tří částek a vyplácen během zkušební doby)
- příspěvek na stravování – stravenkový paušál
- zajištění dovozu obědů na pracoviště
- 5 týdnů dovolené
- zvýhodněný mobilní tarif
- klouzavá pracovní doba
- příspěvek pro dárce krve
- bonusy k pracovnímu jubileu
- příspěvek na sportovní aktivity
- vhodné pro muže i ženy
- nástup: dle domluvy
- místo výkonu práce: Černá za Bory
Těšíme se na Vaše zaslané životopisy!
]]>Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?