O nás
Firma BARTON se sídlem v Nymburku, dodavatel širokého sortimentu spojovacího materiálu, příjme do svého týmu obchodně – produktového manažera se zaměřením na komunikaci s obchodními řetězci v ČR a zahraničí.
Náplň práce:
- Jednání s dodavateli a odběrateli, sjednávání obchodních podmínek a zajišťování dodávek.
- Příprava nových produktů, jejich vyhledávání a s tím spojené analýzy trhu z pohledu dodávek konkurence.
- Příprava cenových kalkulací a ceníků.
- Ve spolupráci s manažerem regionálního prodeje a obchodním zástupcem příprava nabídkových listů a katalogů.
- Realizace projektů pro klíčové zákazníky z řad řetězců.
- Řízení správy informačního systému, prostřednictvím administrátora IS a internetových aplikací, skladové karty, přehledy obrátkovosti jednotlivých položek, obraty u jednotlivých zákazníků a požadované reporty.
Co od Vás očekáváme:
- Aktivní znalost AJ/NJ
- vzdělání technického směru
- praxi v obchodě
- znalost práce s MS Office a informačních systémů řízení
- Týmového ducha
- zodpovědnost
- časovou flexibilitu
- komunikativnost
- asertivitu
- ŘP sk. B
Co Vám můžeme nabídnout:
- Firemní kulturu, kde je důležitá důvěra, odpovědnost, vzájemný respekt & work-life balance
- Seberealizaci a samostatnost při realizaci stanovených cílů.
- Aktivní mzdu a benefity
- Profit bonus, vzdělávací kurzy, školení
- Služební vůz, notebook, mobilní telefon
Základní mzda s pravidelnou odměnou 60.t.kč/měs.+ podíl na obratu a zisku společnosti.
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Služební auto
- Vzdělávací kurzy
- Přátelské prostředí