- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
PERSONALISTA, oddělení mezd, 30 000 Kč/měs.
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Korporátního prostředí se nezaleknete a domluvíte se anglicky? Máte zkušenosti z oddělení mezdí? Pak hledáme právě Vás! Pošlete nám svůj životopis na pozici PERSONALISTA a získejte novou zkušenost v mezinárodní společnosti.
Náplň práce:
- Práce v systému Sales Force – zpracování požadavků
- Aktualizace dat ve mzdovém modulu SAP dle dokumentů – na základě dat v osobních složkách (daně, zdravotní pojištění), nemoci, mateřská dovolená
- Komunikace se zaměstnanci, manažery, HR, HRS, a dalšími kolegy
- Komunikace s právními orgány (komunikace se SSZ na denní bázi)
- Třídění a distribude příchozí pošty
- Udržování zaměstnaneckých složek a dalších dokumentů
- Příprava podkladů pro “Payroll Specialistu” nebo “Team Leadera”
- Další administrativní úkoly na podporu aktivit mzdového oddělení ČR
Nástup: IHNED
Lokalita: Praha 4 Chodov
Plat: 30 000 Kč/měs.
Prac doba flexibilní – start mezi 7–9 (obvykle 8:00–8:30) – 40 hodin/týden
POŽADAVKY:
- Minimálně středoškolské vzdělání
- Nejméně 2 roky zkušenost v oblasti HR (mzdové oddělení nebo jiná HR funkce)
- Znalost SAP je výhodou
- Pokročilá znalost anglického jazyka
- Znalost práce s MS Office
- Zaměření na detail a dobré analytické schopnosti
- Týmový hráč
BENEFITY:
- 5 týdnů dovolené a stravenky
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Využití angličtiny



