- 45 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Jste zkušený marketingový manažer - ideálně z reklamní agentury, který má vášeň pro potravinářský průmysl - a chcete být součástí stabilní a inovativní společnosti?
Přidejte se k nám jako Marketingový a kreativní manažer a získejte příležitost pracovat s významnými klienty a podílet se na rozvoji naší společnosti!
Jeden z TOP hráčů na poli potravinářské výroby v ČR hledá posilu na pozici:
MARKETINGOVÝ A KREATIVNÍ MANAŽER
* vedení menšího týmu + dohled nad externími agenturami
* podílení se na brandingu celé společnosti (celkem 7 brandů)
* vytváření stylu kampaní
* odpovědnost za akce pro klienty a partnery
* minimálně středoškolské vzdělání
* zkušenosti z obdobné pozice - hledáme zkušeného člověka, který umí vést tým a je zvyklý pracovat na několika projektech zároveň
* přehled v oboru
* bydliště na rozumný dojezd do Strážnice (ideálně vždy 2-3 dny z týdne v kanceláři)
* 25 dní dovolené
* služební automobil i pro soukromé účely
* jídlo zdarma po dobu zkušební doby, poté s výraznou slevou
* vzdělávací / školící kurzy/ tréningy
* flexibilní pracovní dobu
* možnost práce z kanceláří firmy dle výběru Strážnice / Brno / Praha / částečný home office
* spolupráce možní i na IČO
* možnost uplatnění vlastního přístupu při řešení nových projektů (lidově řečeno větší volnost dělat věci po svém)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?