Volné místo ve firmě Grafton Recruitment s.r.o.

HR Specialist #Flexible working hours #No experience needed

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Praha
Firma Grafton Recruitment s.r.o.
Kategorie Lidské zdroje a personální management

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Grafton Recruitment s.r.o.

Co od Vás očekáváme:

Here, you have a great opportunity to work for a global IT services and solutions leader so, if you would like to kick start your career in HR, this is an opportunity for you! Who will you work for? For over 60 years, this international IT services company has been a top leader for its industry across the world. Operating in 70 countries worldwide, this company provides next generation IT services and solutions for its vast amount of clients. Among other accomplishments, this company focuses on providing value to its clients, shareholders, and partners which makes them a leader in corporate citizenship as well. This role is responsible for coordinating and administering specific HR process/scope areas, such as payments and allowances, mobility, personal administration, and performance management. Due to the diverse responsibilities of this role, the ideal candidate we are seeking should be a competent and resourceful individual with a passion for HR. Your responsibilities will include: - Dealing with a wide range of HR-related tasks on daily basis - communication with employees to accommodate their queries via phone or email - Being able to interpret company policies and procedures and to advise employees and managers accordingly - Gathering and analyzing data with useful HR metrics - case management, analysis, tracking, and documentation - Suggesting practical solutions for day-to-day problems - Participating in projects and migrations with a focus on an area of expertise - Cooperating with other internal HR/Payroll/DM/Finance functions as required REQUIREMENTS: - Fluency in English (knowledge of German or French language is a huge plus) - At least Bachelor´s degree in HR Administration, Business Administration, or related field - 1+ years HR/Customer service experience, preferably in SSC environment - Knowledge of MS Excel, Word, PowerPoint and Outlook i.e. you can draw a graph, create and filter charts, put together a presentation and make sure that your outlook is not a mess - Have proactive attitude so that you don´t get lost within everything that´s going on around you - Superb communication and organizational skills BENEFITS: - 25 days of paid holidays - Unlimited period contract - Flexible working hours - Three days of Home Office per month - Health and accident insurance - Referral bonus - Meal vouchers - Fruit and refreshment on the workplace - Multisport Card - Trainings - Opportunity for career growth both horizontally and vertically - Team buildings and company events - Brand new offices close to the city centre
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Karlín, Praha
  • CALPRA s.r.o.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Sickdays
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Přátelské prostředí
  • ...
Zveřejněno: 2. května
  • Třebíč
  • Jihomoravská akciová, a.s.
  • 15 000 – 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. prosince
  • Turnov
  • CRYTUR, spol. s r.o.
  • 20 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. prosince
  • Šlapanice, Kladno
  • Mateřská škola Zahrádka sv. Františka
  • od 8 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 13. prosince
  • Uničov
  • Tekro, spol. s r.o.
  • 21 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. prosince
  • Kelč
  • Zdeněk Pajdla
  • 20 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. prosince
  • Uherské Hradiště
  • KASVO spol. s r.o.
  • od 13 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. prosince
  • Soběslav
  • MOTOR JIKOV Strojírenská a.s.
  • 26 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. prosince
  • Kolín
  • Natálie Šafránková
  • od 6 100 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 13. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Rex Concepts PLK Czech s.r.o., CentralWork s.r.o., Crocogarden z.s., Coweo Technologies s.r.o., Bc. Blanka Březinová, K2 moto s.r.o., TEDi obchodní s.r.o., Lagerris a.s., Grafton Recruitment s.r.o., Česká spořitelna, a.s., CALPRA s.r.o., GastroAgency s.r.o., LESS MESS STORAGE s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., G4S Secure Solutions (CZ), a.s., Manuvia Czech s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., 21 Consult Group s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Trenkwalder a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Překladatel / Překladatelka, Recepční, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Účetní, Manager, Provozní / F&B Manager, Konzultant / konzultantka IT, HR manager, Brand manager, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Trenér / Trenérka, Školitel / Školitelka, Osobní trenér / trenérka, Výživový poradce / poradkyně, Obchodní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Vedoucí týmu / Team leader, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Vzdělávací specialista / specialistka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Event manager

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 4 - Libuš, Praha 2 - Vinohrady, Praha 4 - Braník, Praha 5 - Jinonice, Praha 1 - Nové Město, Praha 4 - Krč, Praha 8 - Karlín, Praha 4 - Michle, Praha 6 - Vokovice, Praha 1 - Staré Město

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Kdy a jak oznámit těhotenství v práci

Kdy a jak oznámit těhotenství v práci

Zjistila jste, že jste těhotná, a nevíte, kdy a jak tuto skutečnost oznámit v práci? Nebojte se, se vším vám pomůžeme! Dozvíte se, kdy oznámit těhotenství v zaměstnání, jak v práci oznámit těhotenství a také jaké jsou povinnosti vašeho zaměstnavatele.

Na co máte právo při návratu z mateřské dovolené

Na co máte právo při návratu z mateřské dovolené

Návrat do práce po mateřské či rodičovské dovolené nemusí být snadný. Odcházíte od svého dítěte, do týmu, který se částečně změnil. Povíme si, na co máte nárok, kdy vám váš zaměstnavatel musí držet vaše původní místo, kdy vás mohou přesunout na stejnou pozici, ale do jiného týmu a kdy vám žádné místo držet nemusí. Přidáme i základní informace o tom, na co jako rodič máte nárok.

Kuriózní i nejžádanější zaměstnanecké benefity a daně

Kuriózní i nejžádanější zaměstnanecké benefity a daně

Některé benefity jsou dnes již standardem. Pojďme se podívat na ty nejžádanější zaměstnanecké benefity, a jaké kuriozní benefity se poskytují ve světě. Nezbytnou součástí je i daňové hledisko, které rozebereme na konci tohoto článku.

Odbory - proč a jak je založit

Odbory - proč a jak je založit

Povíme vám vše, co potřebujete vědět o odborech. Dozvíte se, proč založit odbory a jak je založit, jak probíhá vyjednávání s vaším zaměstnavatelem, aby došlo k uzavření kolektivní smlouvy a mnoho dalšího.

První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

Dali jste si práci s přípravou životopisu, hledáním vysněné práce a pozvali si vás na pohovor? Není důležité, zda se bude jednat o online pohovor či osobní. Vhodné oblečení musíte zvolit v obou případech. A to bez ohledu na to, s kým ze společnosti se setkáte. Nepodceňujte pohovor s “jen” personalistou, protože ten může do dalších kol výběrového řízení poslat někoho jiného. První dojem můžete udělat jen jednou.

Na co se připravit při registraci na úřad práce

Na co se připravit při registraci na úřad práce

Vše, co potřebujete vědět o registraci na úřadě práce - musím se registrovat, kde se registrovat, kdy se registrovat se dozvíte v daném článku. Jak probíhá osobní schůzka a co můžete zařídit online z pohodlí domova. Věděli jste, že již nemusíte na úřad práce v místě vašeho trvalého bydliště, ale stačí ten, který je nejblíže vašemu bydlišti, byť jen přechodnému?

Doporučující dopis od zaměstnavatele

Doporučující dopis od zaměstnavatele

Doporučující dopis do zaměstnání může být klíčový při rozhodování vašeho nového zaměstnavatele. Z dopisu zjistí, jaké jsou vaše silné stránky, na jakých projektech jste pracovali, jak jste zapadli do současného týmu a mnohem více.

Nelegální zaměstnávání aneb práce na černo

Nelegální zaměstnávání aneb práce na černo

Povíme vám, jak rozpoznat zaměstnávání na černo. Jaká jsou rizika práce na černo a jak vysoké jsou pokuty pro zaměstnance, který pracuje na černo, a pro zaměstnavatele, který práci na černo umožnil. Dále vám poradíme, jak poznat, že agentura práce má potřebné oprávnění, a vy se nebudete podílet na nelegálním zaměstnávání.

Přehledně: zaměstnanecké akcie

Přehledně: zaměstnanecké akcie

Jeden ze žádaných benefitů - zaměstnanecké akcie - nemá v České republice zatím oporu v zákonech. Pokud vám zaměstnavatel nabídne možnost odkupu akcií společnosti za zvýhodněnou cenu, musíte odvést daň i pojištění z částky, která je rozdílem mezi zvýhodněnou cenou pro zaměstnance a cenou obvyklou na trhu.

Buďte nejpřipravenějším kandidátem na pohovoru!

Buďte nejpřipravenějším kandidátem na pohovoru!

Pojďme se připravit na pracovní pohovor. Po přečtení tohoto článku budete znát odpovědi na všechny své otázky - jak se připravit na pracovní pohovor, jaké zvolit oblečení, jak dlouho pracovní pohovor trvá.

benefit bonus business data den email event home office HR IT management manager mobil náplň práce Office partner pec policie práce referral role SOU specialist sport brand clo employee finance limit list náplň PR proces

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena