- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Aktuálně budujeme nový výrobní závod v Prostějově, nastává tedy velká pracovní příležitost v oblasti Prostějova s obrovskou šancí kariérního růstu.
Hledáme tedy odborníka, který zavede, povede a bude rozvíjet HR oddělení.
Vaším úkolem v nové práci bude:
Zavedení HR procesů v nově vznikající pobočce velké společnosti.
Nábor zaměstnanců na různé pozice.
Zaškolování zaměstnanců podle vzdělávacího plánu.
Vytvoření požadovaných personálních dokumentů a jejich zavedením do každodenní rutiny, proto je důležitá znalost zákoníku práce ČR.
Vytvoření mzdového systému, tedy i systém zaměstnaneckých výhod a benefitů, včetně stravování.
Včasné vytvoření a zavedení systému odměňování a motivace, tak aby první zaměstnanci byli připraveni pro výkon práce pod dohledem školitele.
Vybereme si právě Vás pokud:
Máte přehled v zákoníku práce a umíte tvořit pracovní smlouvy, tedy přehled v pracovně právních předpisech.
Pracoval jste přibližně 3 roky nebo více na pozici HR Generalist .
Nebojíte se komunikovat v anglickém jazyce.
Vystudoval jste nejlépe vysokou školu v oboru personalistiky, andragogiky, ekonomie a podobně.
Umíte si zorganizovat vlastní práci.
Odměnou Vám bude:
Velká šance kariérního růstu a lákavé platové podmínky se zaměstnaneckými benefity, které si sami nastavíte.
Čeká Vás tedy ojedinělá příležitost podílet se na vzniku nového výrobního závodu, pokud tedy máte zájem pošlete mi CV v anglickém i českém jazyce a já se Vám ozvu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?