- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro seniory
Máte zkušenosti z oblasti logistiky nebo skladového hospodářství? Baví Vás nastavovat procesy a navrhovat nová řešení? Láká Vás zajímavá pracovní náplň, možnost seberealizace a uplatnění, skvělé mzdové ohodnocení, bonusy, benefity a mnoho dalšího? Pak máme příležitost přímo pro Vás!!!
Hledáme novou posilu na pozici Vedoucí skladových procesů/Warehouse solution lead, který/která se chce stát členem velmi přátelského týmu, a posílit tak řady společnosti, která je absolutní špičkou ve svém oboru. Společnost se zabývá logistikou, skladováním, řešením na míru a podporou pro klienty jak v ČR tak i v rámci celého světa.
Jaká bude Vaše pracovní náplň?
Analýza provozu a zavádění zlepšovacích skladových/logistických řešení ⇒ zlepšení stávajících procesů.
Zaměření se na efektivitu a snižování nákladů pro současné i nové zákazníky.
Vytvoření akčního plánu a projektového plánu, sloužících k uplatnění nových skladových řešení.
Aktivní podílení se na procesech zlepšení rozvržení skladu, zavádění IT procesů a procesů automatizace.
Zodpovědnost za dodržování termínů a plánů.
Spolupráce s dalšími odděleními společnosti.
Na co se můžete těšit?
Mzdové ohodnocení 60.000 – 90.000 Kč, a tím to nekončí!!!
Celoroční bonusy.
Možnost uzpůsobení pracovní náplně přímo Vám na míru.
Elitní rozvojové kurzy a školící programy.
Flexibilní pracovní doba.
Možnost pracovat z homeoffice více jak 50% pracovní doby.
25 dní dovolené.
Penzijní připojištění.
Systém Cafeterie.
Příspěvky na stravování.
Výhodné telefonní tarify.
Firemní posilovna.
A mnoho dalšího…
Jak si Vás ideálně představujeme?
Zkušenosti z logistiky nebo skladového hospodářství.
Zkušenosti s procesy optimalizace a reorganizace.
Schopnost propojit navrhovaná řešení s nastavenými procesy.
Schopnost vést a motivovat zaměstnance (malý tým).
Dohlížet na neustálé zlepšování procesů.
Komunikativní znalost AJ.
Samostatnost, být týmový hráč, kreativně myslet.
Zaujala Vás tato nabídka? Neváhejte a zašlete nám své CV. Ozveme se Vám do 24 h zpět. Uděláme krok ke změně společně!
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.