- 22 000 – 28 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Máte zkušenosti z oblasti logistiky nebo skladového hospodářství? Baví Vás nastavovat procesy a navrhovat nová řešení? Láká Vás zajímavá pracovní náplň, možnost seberealizace a uplatnění, skvělé mzdové ohodnocení, bonusy, benefity a mnoho dalšího? Pak máme příležitost přímo pro Vás!!!
Hledáme novou posilu na pozici Vedoucí skladových procesů/Warehouse solution lead, který/která se chce stát členem velmi přátelského týmu, a posílit tak řady společnosti, která je absolutní špičkou ve svém oboru. Společnost se zabývá logistikou, skladováním, řešením na míru a podporou pro klienty jak v ČR tak i v rámci celého světa.
Jaká bude Vaše pracovní náplň?
Analýza provozu a zavádění zlepšovacích skladových/logistických řešení ⇒ zlepšení stávajících procesů.
Zaměření se na efektivitu a snižování nákladů pro současné i nové zákazníky.
Vytvoření akčního plánu a projektového plánu, sloužících k uplatnění nových skladových řešení.
Aktivní podílení se na procesech zlepšení rozvržení skladu, zavádění IT procesů a procesů automatizace.
Zodpovědnost za dodržování termínů a plánů.
Spolupráce s dalšími odděleními společnosti.
Na co se můžete těšit?
Mzdové ohodnocení 60.000 – 90.000 Kč, a tím to nekončí!!!
Celoroční bonusy.
Možnost uzpůsobení pracovní náplně přímo Vám na míru.
Elitní rozvojové kurzy a školící programy.
Flexibilní pracovní doba.
Možnost pracovat z homeoffice více jak 50% pracovní doby.
25 dní dovolené.
Penzijní připojištění.
Systém Cafeterie.
Příspěvky na stravování.
Výhodné telefonní tarify.
Firemní posilovna.
A mnoho dalšího…
Jak si Vás ideálně představujeme?
Zkušenosti z logistiky nebo skladového hospodářství.
Zkušenosti s procesy optimalizace a reorganizace.
Schopnost propojit navrhovaná řešení s nastavenými procesy.
Schopnost vést a motivovat zaměstnance (malý tým).
Dohlížet na neustálé zlepšování procesů.
Komunikativní znalost AJ.
Samostatnost, být týmový hráč, kreativně myslet.
Zaujala Vás tato nabídka? Neváhejte a zašlete nám své CV. Ozveme se Vám do 24 h zpět. Uděláme krok ke změně společně!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?