Specialista lokálního marketingu pro hypermarket - Karlovy Vary

Karlovy Vary

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Globus ČR, v.o.s. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Globus ČR, v.o.s.

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.

PRACUJTE TAM, KDE si vážíme samostatnosti při práci a rozhodování.
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.

🔎 Hledáme Specialistu lokálního marketingu

Jste kreativní, baví vás marketing a sociální sítě? Chcete se podílet na zajímavých kampaních a být u všeho důležitého, co se děje v hypermarketu? Hledáme posilu do našeho týmu – Specialistu lokálního marketingu, který bude zodpovědný za správu marketingových aktivit přímo na místě a komunikaci s komunitou prostřednictvím sociálních sítí.

🛠️ Co vás čeká:

  • Realizace lokálních marketingových aktivit pod vedením regionálního marketéra (v návaznosti na centrální aktivity), supervizorem pro sociální sítě a vedením hypermarketu. 
  • Tvorba lokálního komunikačního plánu – soutěže, ochutnávky, novinky z hypermarketu, dění v lokalitě.
  • Správa a tvorba obsahu pro sociální sítě (Facebook) – focení, natáčení videí, publikace, správa kampaní přes Meta Business/Ads Manager.
  • Zodpovědnost za plnění schváleného plánu a dodržování brand manuálu, tónu komunikace a interních procesů.
  • Příprava podkladů pro online kanály (sociální sítě).
  • Sledování konkurence v lokalitě – co dělají ostatní a co z toho si můžeme vzít k srdci.
  • Podpora týmu hypermarketu včetně účasti na poradách a přinášení nových nápadů.
  • Zajištění fotodokumentace všech klíčových aktivit a podpora propagace.
  • Reporting a vyhodnocování kampaní podle stanovených KPI.

    ✅ Co očekáváme :
  • SŠ/VŠ vzdělání ideálně v oboru marketing, online marketing, grafika nebo projektové řízení.
  • Praxe v marketingu nebo retailu je velkou výhodou.
  • Zkušenosti se správou Facebook účtů a reklamních kampaní.
  • Znalost nástrojů: Meta Business Manager, MS Office, Google Analytics, výhodou CorelDRAW.
  • Orientaci v marketingových trendech, novinkách na sociálních sítích a schopnost je aktivně aplikovat.
  • Kreativní přístup a schopnost týmové spolupráce.
  • Samostatnost, spolehlivost, orientaci na výsledek.
  • Znalost AJ/NJ výhodou.

💡 Co nabízíme:

  • Příspěvek na penzijní pojištění 6.000,-/ročně
  • Příspěvek na stravování 100,- / den
  • Celoroční 15 % zaměstnanecká sleva
  • Po 3 letech 25 dní dovolené
  • 13. mzda před Vánoci
  • Možnost občasného Home Office
  • Smlouva na dobu určitou, 1 rok

📩 Zaujala Vás tato pozice? Pošlete nám svůj životopis!

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

na dobu určitou zkušenost