
Grathon Business a.s.
VEDOUCÍ RECEPCE (Front Office Supervisor)
O nás

Swissôtel je hotelová značka známá inteligentním designem, pravou švýcarskou pohostinností a vášní pro vitalitu. Swissôtel, který je součástí globální rodiny Accor, nabízí hostům klid na duši díky promyšleným službám a bezproblémové kombinaci funkčnosti a pohodlí. Naše značka s kořeny ve Švýcarsku a přítomností v pulzujících destinacích po celém světě se zavázala k udržitelné dokonalosti a vytváření prostor, kde mohou hosté – a členové týmu – každý den dobře žít.
O nás
Obsazujeme pozici VEDOUCÍ RECEPCE (Front Office Supervisor) | Otevření Swissôtel Mariánské Lázně
NÁSTUP: dohodou | LOKALITA: Mariánské Lázně
Swissôtel Mariánské Lázně přináší do České republiky špičkový hotelový koncept, který kombinuje švýcarskou preciznost s výjimečnou pohostinností. Jsme hrdí na to, že náš hotel je první a jediný v České republice pod prestižní značkou Swissôtel a hledáme zkušeného FRONT OFFICE SUPERVISORA, který povede tým recepce a stane se tváří naší recepce.
Hledáme lídra, který zajistí hladký chod recepce, nastaví nejvyšší standardy služeb a vytvoří perfektní první dojem pro naše hosty.
Jiř brzy otevíráme prémiový hotel se 125 pokoji a apartmány, kde tým recepce zajistí prvotřídní péči o hosty od příjezdu do odjezdu. Součástí hotelu bude také 105 Dining Lounge, The Bohemian Bar, naše SwissCafé a střešní terasa "pod oblaky" Lifestyle Lounge. Kromě toho bude hotel obsahovat tři konferenční místnosti a zasedací místnost. Dalším vrcholem hotelu bude Pürovel Spa & Sport, který spojí švýcarskou preciznost s lázeňskou tradicí Mariánských Lázní.
Tato jedinečná příležitost spojuje mezinárodní věhlas Swissôtelu s historií lázeňského města.
JAKÁ BUDE VAŠE ROLE A ZODPOVĚDNOST?
Vedení a organizace týmu
- Zodpovědnost za efektivní vedení přijímacího týmu.
- Nábor, školení a rozvoj zaměstnanců pro dosažení nejvyšší úrovně služeb.
- Nastavení a kontrola pracovních postupů pro zajištění plynulého chodu recepce.
- Motivování týmu k poskytování vynikajících služeb zákazníkům.
Zajištění bezproblémového chodu recepce
- Přímý kontakt s hosty – vyřizování požadavků, speciálních přání a případných stížností.
- Kontrola rezervací a správné zadávání údajů do hotelového systému.
- Spolupráce s ostatními odděleními hotelu (Housekeeping, Sales & Marketing) pro zajištění dokonalého zážitku hostů.
Kvalita služeb a VIP péče
- Zajištění zákaznického servisu na nejvyšší úrovni.
- Osobní přístup k VIP hostům i stálé klientele.
- Sledování spokojenosti hostů a aktivní zlepšování služeb.
- Podpora prodejních aktivit a prezentace hotelových služeb hostům; být ambasadorem pro VŠECHNY.
Administrativa a finanční řízení
- Kontrola účetních a finančních operací na recepci (platby, fakturace, refundace) Sledování a optimalizace obsazenosti a průměrné ceny pokojů.
- Analýza výkonu oddělení, reporting a příprava strategických doporučení.
- Zajištění souladu s hotelovými standardy a interními procesy.
KOHO HLEDÁME? Ideální kandidát:
- Máte vzdělání v oboru cestovního ruchu nebo ekvivalentní zkušenosti?
- Domluvíte se česky, německy a anglicky (další jazyk výhodou)?
- Máte výborné komunikační schopnosti a umíte motivovat tým k poskytování prvotřídních služeb?
- Dokážete efektivně řídit recepci a zajistit hladký chod hotelu
CO NABÍZÍME | Proč pracovat pro Swissôtel Mariánské Lázně?
- Unikátní projekt – první a pouze jediný Swissôtel v České republice.
- Atraktivní mzda a benefity..
- Být součástí globální Accor hotelové sítě – možnost kariérního růstu.
- Unikátní pracovní prostředí v nově otevřeném luxusním hotelu.
- Důraz na osobní a profesní rozvoj.
- Být součástí Swissôtel je skutečně výjimečné.
PŘIHLÁŠKU do výběrového řízení a životopis v anglickém jazyce můžete poslat na email: e-mail přes odpovědní formulář.
PŘIPOJTE SE K NÁM!
Benefity
- Dovolená navíc
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Vzdělávací kurzy
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na volný čas
- Přátelské prostředí