VEDOUCÍ RECEPCE (Front Office Supervisor)

Mariánské Lázně
50.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Velmi pokročilý C1) ,
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Německý jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Kontakt
Iveta Nekudová, zobrazit tel. číslo

O nás

Grathon Business a.s.

Swissôtel je hotelová značka známá inteligentním designem, pravou švýcarskou pohostinností a vášní pro vitalitu. Swissôtel, který je součástí globální rodiny Accor, nabízí hostům klid na duši díky promyšleným službám a bezproblémové kombinaci funkčnosti a pohodlí. Naše značka s kořeny ve Švýcarsku a přítomností v pulzujících destinacích po celém světě se zavázala k udržitelné dokonalosti a vytváření prostor, kde mohou hosté – a členové týmu – každý den dobře žít.

O nás

Obsazujeme pozici VEDOUCÍ RECEPCE (Front Office Supervisor) | Otevření Swissôtel Mariánské Lázně

NÁSTUP: dohodou | LOKALITA: Mariánské Lázně

Swissôtel Mariánské Lázně přináší do České republiky špičkový hotelový koncept, který kombinuje švýcarskou preciznost s výjimečnou pohostinností. Jsme hrdí na to, že náš hotel je první a jediný v České republice pod prestižní značkou Swissôtel a hledáme zkušeného FRONT OFFICE SUPERVISORA, který povede tým recepce a stane se tváří naší recepce.

Hledáme lídra, který zajistí hladký chod recepce, nastaví nejvyšší standardy služeb a vytvoří perfektní první dojem pro naše hosty. 

Jiř brzy otevíráme prémiový hotel se 125 pokoji a apartmány, kde tým recepce zajistí prvotřídní péči o hosty od příjezdu do odjezdu. Součástí hotelu bude také 105 Dining Lounge, The Bohemian Bar, naše SwissCafé a střešní terasa "pod oblaky" Lifestyle Lounge. Kromě toho bude hotel obsahovat tři konferenční místnosti a zasedací místnost. Dalším vrcholem hotelu bude Pürovel Spa & Sport, který spojí švýcarskou preciznost s lázeňskou tradicí Mariánských Lázní.

Tato jedinečná příležitost spojuje mezinárodní věhlas Swissôtelu s historií lázeňského města.

JAKÁ BUDE VAŠE ROLE A ZODPOVĚDNOST?

Vedení a organizace týmu

  • Zodpovědnost za efektivní vedení přijímacího týmu.
  • Nábor, školení a rozvoj zaměstnanců pro dosažení nejvyšší úrovně služeb.
  • Nastavení a kontrola pracovních postupů pro zajištění plynulého chodu recepce.
  • Motivování týmu k poskytování vynikajících služeb zákazníkům.

Zajištění bezproblémového chodu recepce

  • Přímý kontakt s hosty – vyřizování požadavků, speciálních přání a případných stížností.
  • Kontrola rezervací a správné zadávání údajů do hotelového systému.
  • Spolupráce s ostatními odděleními hotelu (Housekeeping, Sales & Marketing) pro zajištění dokonalého zážitku hostů.

Kvalita služeb a VIP péče

  • Zajištění zákaznického servisu na nejvyšší úrovni.
  • Osobní přístup k VIP hostům i stálé klientele.
  • Sledování spokojenosti hostů a aktivní zlepšování služeb.
  • Podpora prodejních aktivit a prezentace hotelových služeb hostům; být ambasadorem pro VŠECHNY.

Administrativa a finanční řízení

  • Kontrola účetních a finančních operací na recepci (platby, fakturace, refundace) Sledování a optimalizace obsazenosti a průměrné ceny pokojů.
  • Analýza výkonu oddělení, reporting a příprava strategických doporučení.
  • Zajištění souladu s hotelovými standardy a interními procesy.

KOHO HLEDÁME? Ideální kandidát:

  • Máte vzdělání v oboru cestovního ruchu nebo ekvivalentní zkušenosti?
  • Domluvíte se česky, německy a anglicky (další jazyk výhodou)?
  • Máte výborné komunikační schopnosti a umíte motivovat tým k poskytování prvotřídních služeb?
  • Dokážete efektivně řídit recepci a zajistit hladký chod hotelu

CO NABÍZÍME | Proč pracovat pro Swissôtel Mariánské Lázně?

  • Unikátní projekt – první a pouze jediný Swissôtel v České republice.
  • Atraktivní mzda a benefity..
  • Být součástí globální Accor hotelové sítě – možnost kariérního růstu.
  • Unikátní pracovní prostředí v nově otevřeném luxusním hotelu.
  • Důraz na osobní a profesní rozvoj.
  • Být součástí Swissôtel je skutečně výjimečné.

PŘIHLÁŠKU do výběrového řízení a životopis v anglickém jazyce můžete poslat na email: e-mail přes odpovědní formulář.

PŘIPOJTE SE K NÁM!

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na volný čas
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Grathon Business a.s.
V celnici
110 00 Praha

IČO: 10725415
Datová schránka: zq3g83z
Další informace:
GPS: 50.088356565439,14.431096530693,
S-JTSK: -742183.70 -1043493.02, RUIAN: 21707642

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?