- 37 000 Kč
- Plný úvazek
Jste zodpovědný člověk, kterého zajímá personalistika? Domluvíte se bez problémů v češtině i ukrajinštině? Pojďte pracovat k nám! Jsme stabilní společnost, ve které vládne přátelská a uvolněná atmosféra. Děláme vše proto, aby se nám v CentralWorku pracovalo dobře a s radostí. Nabízíme zajímavé finanční ohodnocení, benefity a podporu zkušeného HR týmu.
• aktivní hledání a přijímání pracovníků v oblasti logistiky a výroby v rámci České republiky a Slovenska
• výpomoc s obsazováním kmenových zaměstnanců
• stanovování kvalifikačních předpokladů uchazečů
• aktivní komunikace s kandidáty o zaměstnání
• zajištění a správa inzerce, vyhodnocování životopisů kandidátů, vedení osobních a telefonických pohovorů
• řešení pracovně právních otázek s klienty i zaměstnanci společnosti
• práce se sociálními sítěmi a CRM systémem společnosti
• zodpovědnost za naplnění objednávek
• ukončené SŠ vzdělání
• zkušenosti z oblasti náboru alespoň 1 rok podmínkou
• zkušenosti s výběrovými řízeními v oblasti agenturních zaměstnanců výhodou
• výborné organizační a komunikační dovednosti, vysoké pracovní nasazení
• samostatnost, důslednost, schopnost práce pod tlakem
• ochota učit se nové věci a přicházet s novými nápady a řešeními
• aktivní ukrajinština, čeština na komunikativní úrovni
• znalost práce s PC (MS Office,Excel, Outlook)
• čistý trestní rejstřík
• zajímavé finanční ohodnocení (odpovídající fix a bonusy)
• stabilní práci na HPP s možností kariérního růstu
• práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu
• poskytneme Vám vše, co k práci potřebujete (notebook, telefon)
• benefity (stravenky)
• možnost občasného home office (po zkušební době)
• nástup možný ihned nebo dohodou

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.