- Plný úvazek

Jste zodpovědný člověk, kterého zajímá personalistika? Domluvíte se bez problémů v češtině i ukrajinštině? Pojďte pracovat k nám! Jsme stabilní společnost, ve které vládne přátelská a uvolněná atmosféra. Děláme vše proto, aby se nám v CentralWorku pracovalo dobře a s radostí. Nabízíme zajímavé finanční ohodnocení, benefity a podporu zkušeného HR týmu.
• aktivní hledání a přijímání pracovníků v oblasti logistiky a výroby v rámci České republiky a Slovenska
• výpomoc s obsazováním kmenových zaměstnanců
• stanovování kvalifikačních předpokladů uchazečů
• aktivní komunikace s kandidáty o zaměstnání
• zajištění a správa inzerce, vyhodnocování životopisů kandidátů, vedení osobních a telefonických pohovorů
• řešení pracovně právních otázek s klienty i zaměstnanci společnosti
• práce se sociálními sítěmi a CRM systémem společnosti
• zodpovědnost za naplnění objednávek
• ukončené SŠ vzdělání
• zkušenosti z oblasti náboru alespoň 1 rok podmínkou
• zkušenosti s výběrovými řízeními v oblasti agenturních zaměstnanců výhodou
• výborné organizační a komunikační dovednosti, vysoké pracovní nasazení
• samostatnost, důslednost, schopnost práce pod tlakem
• ochota učit se nové věci a přicházet s novými nápady a řešeními
• aktivní ukrajinština, čeština na komunikativní úrovni
• znalost práce s PC (MS Office,Excel, Outlook)
• čistý trestní rejstřík
• zajímavé finanční ohodnocení (odpovídající fix a bonusy)
• stabilní práci na HPP s možností kariérního růstu
• práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu
• poskytneme Vám vše, co k práci potřebujete (notebook, telefon)
• benefity (stravenky)
• možnost občasného home office (po zkušební době)
• nástup možný ihned nebo dohodou
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?