- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
V současnou chvíli hledáme kandidáty v Žateckém okrese se zkušenostmi z logistiky, vedením pracovního týmu a aktivní znalostí anglického jazyka.
Je pro vás v práci důležitá systematičnost a umíte jí zavézt do praxe?
Rádi plánujete a umíte plány realizovat?
Umíte motivovat tým ke skvělým výkonům?
TAK HLEDÁME PRÁVĚ VÁS!!!
Co bude výsledkem vaší práce?
Budete komunikovat se zákazníky, vést tým logistů a spolupracovat s ostatními odděleními společnostmi. Také řídit kapacitu výrobních linek v závislosti na odvolávky zákazníka. Další součástí je i řízení před-sériových procesů, koordinace technických změn, řízení náběhových a výběhových procesů z pohledu logistiky.
Co k této práci potřebujete?
Minimální je středoškolské vzdělání s praxí v logistice a znalost automotive prostředí.
Bez čeho se neobejdete je dobrá znalost balíčků MS – Office dále pak práce se SAP programem, které bude jistě výhodou. Na této pozici je též důležitá flexibilita, důslednost, schopnost vést malý tým, řešit krizové situace a znalost anglického jazyka, který také využijete.
Co vám za to nabízíme?
Za vaši práci a dosavadní zkušenosti je třeba patřičná odměna, která bude projednána individuálně vzhledem k dosavadním zkušenostem. K nabídce je i možnost dalšího vzdělávání a především týden dovolené navíc. Dále vám zaměstnavatel přispěje na penzijní pojištění, dopravu a podobné motivující benefity.
Je toto ta správná pozice pro vaše profesní uplatnění? Máte výsledky, kterými nás můžete přesvědčit? Kliknutím na tlačítko odpovědět, získejte tuto zajímavou pozici a veďte logistický tým našeho klienta.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?