- 28 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
ale hlavně, i když ještě není mistr světa, umí táhnout za jeden provaz a má chuť se realizovat!
Jak u nás žijeme?
Monit není společnost plná manažerů v dobře padnoucích oblecích. Panuje u nás přátelská a neformální atmosféra, nemáme žádný svazující dress-code a všichni si bez ohledu na funkci tykáme. Když si chceme promluvit s říďou, nemusíme si složitě sjednávat schůzku přes několik asistentek, ale jdeme za ním přímo, protože víme, že si na nás, pokud to bude v jeho časových možnostech, rád udělá čas.
Do Monitu nechodíme jen pracovat, ale také se bavit. Máme super pracovní zázemí včetně kolárny se sprchami a šatnami, odpočinkové zóny, světlé a příjemné moderní prostory, samozřejmě naši výbornou „kavárnu“ a napečené „týmové dobroty“ a hlavně super tým, s kterým docela často vyrážíme na různé akce. Co se u nás aktuálně děje můžete malinko prozkoumat na našem webu.
Úplnou samozřejmostí je flexibilní pracovní doba (přijdu a odejdu kdy potřebuji), home office, možnost účasti na různých (i mezinárodních) odborných konferencích a workshopech, cestování, odpovídající nadstandardní finanční ohodnocení, apod.
Pozn.: A s takovou hloupostí, jako je open-space, se u nás nesetkáte.
Chcete být jedním z nás?
Chcete dělat pohodovou práci s možností seberealizace a hlavně pocitem, že naše produkty jsou opravdu vidět?
PTEJTE SE, VYZVÍDEJTE, MOŽNÁ JE ČAS NA ZMĚNU :-)
Pokud Vás pozice zaujala, budeme velmi rádi, když se nám ozvete na e-mail e-mail přes
a pošlete něco o sobě (nejlépe svůj životopis) a zprávu s informací, kdy byste se případně mohl(a) přijít podívat k nám. Rádi Vás u nás přivítáme na kafčo, dortík či čaj a probereme vše, co vás bude zajímat.Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?