- 80 000 Kč
- Plný úvazek

Životopisy zasílejte na: e-mail přes
Je nutné si sjednat schůzku předem telefonicky.
Jsme dobře zafinancovaný e-commerce startup vyvíjející inovativní platformu Retailys, přes kterou mohou obchodníci prodávat svoje zboží do zahraničí. To co vyvíjíme má fakt smysl – vždyť každý měsíc naši klienti díky eshopům vytvořených pomocí naší platformy prodají zboží za desítky milionů korun a v příštím roce chceme překonat miliardu!
Co u nás budeš dělat?
Rozšiřovat systém Retailys o nové funkce
Škálovat výkon Retailysu v cloudu Azure (stovky eshopů v několika zemích, miliony produktů v databázi!)
Poznávat a integrovat softwary třetích stran přes Retailys API (mezinárodní srovnávače, marketplaces, zahraniční platební brány,…) V oboru vývoje e-commerce aplikací se u nás staneš špička!
Vyvíjet Administrační rozhraní Retailysu
Jak si tě představujeme?
Umíš vyvíjet webové aplikace
Umíš programovat objektově v PHP (vyvíjíme v 8.1)
Umíš pracovat s Dockerem či dokonce Kubernates
Máš zkušenosti s aplikačními testy pomocí testovacích frameworků (PHPUnit) a nebojíš se code review
Vyznáš se v optimalizaci kódu PHP Stan
GIT, DevOps není pro Tebe cizí slovo
Budeš mít výhodu pokud:
Máš zkušenosti se Symfony, Redisem a vývojem REST API
Máš zkušenosti z cloudových prostředí (AWS, Google, AZURE) či jsi dokonce absolvoval některou z certifikačních zkoušek (třeba Azure AZ-900)
Máš zkušenosti na podobné pozici min. 2 roky (pak dostaneš rovnou seniorní pozici)
Co od nás můžeš očekávat?
seriózní jednání, vždy! (a to chceme i od Tebe)
budeš vyvíjet produkt, který má pro naše klienty jasný smysl a dennodenně ho používají a pomáhá jim, budeš tak moci být na svoji práci skutečně hrdý
budget na vzdělávání či hardware
odměna dle zkušeností a praxe
Pokud by si chtěl být součástí našeho týmu a bavilo by tě podílet se na vývoji prvního českého zástupce nové generace tzv. e-commerce omnichannel řešení, přijď k nám na kafe na naši plzeňskou pobočku ve Vědecko-technickém parku, či si s námi dej online meet a poznej naši skupinku tvých nových kolegů.
Přidej se k nám a buď součástí mladého kolektivu lidí (průměr máme kolem třicítky), který dobývá světový trh unikátní e-commerce omnichannel platformou a pošli životopis na jobs at retailys.com nebo nám zavolej na zobrazit tel. číslo .
Více informací na našem webu: www.retailys.cz
Zaměstnanecké výhody:
Firemní notebook a telefon, srazy, školení, výuka angličtiny, zájezdy na konference (včetně zahraničních, jestli máš rád cestování), společné akce, dle domluvy homeoffice či práce na naší plzeňské pobočce ve Vědecko-technickém parku v Plzni. Pro skutečně zapálené Retailysáky spouštíme zaměstnanecký akciový motivační program,
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.