- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máte zkušenosti v oblasti vedení kompletního účetnictví a hledáte příležitost, která Vám umožní uplatnění na samostatné pozici ve stabilní firmě? Pak Vám nabízíme příležitost ve středně velké české firmě, která obsazuje pozici hlavní účetní.
✔ vedení malého týmu účetních
✔ zpracování účetních výkazů, ekonomické analýzy a přehledy
✔ DPH, silniční daň a daň z nemovitosti
✔ sestavování daňového přiznání z příjmu právnických osob včetně optimalizace daně
✔ evidence hmotného a nehmotného investičního majetku
✔ vytváření sestav dlouhodobého majetku
✔ příprava pro audity
✔ zpracování ročních závěrek
✔ komunikace s úřady a kontrolními orgány ve svěřené oblasti
✔ zajištění metodiky a přípravy inventur
✔ SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
✔ zkušenosti z obdobné vedoucí pozice ideálně ve výrobní spol.
✔ znalost AJ na úrovni B1, nebudete využívat na denní bázi
✔ samostatnost, pečlivost a zodpovědnost
✔zaměstnání u stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
✔ 2 sick-days
✔ rostoucí počet dní dovolené
✔ odborné zaškolení
✔ řadu interních kurzů a školení
✔ pružná pracovní doba
✔ služební automobil
✔ mobilní telefon a notebook
✔ vlastní jídelna (dotované obědy a večeře)
✔ příspěvek při narození dítěte
Budu se těšit na Váš životopis.
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?