- 70 000 – 74 000 Kč
- Plný úvazek
Jaká bude Vaše pozice a náplň práce:
obsluha zákazníků v odborném servisu (příjem a výdej oprav) v souladu s firemními postupy
vyřizování servisních dotazů zákazníků (telefon, e-mail) a poskytování technických konzultací
zastupování vedoucího odborného servisu v době jeho nepřítomnosti
spolupráce na řízení stavu zásob náhradních dílů
příjem plateb zákazníků a vedení pokladny
provádění záručních i pozáručních oprav strojů a zařízení
Potřebné předpoklady:
SŠ vzdělání technického směru
technická zdatnost, znalosti a praxe v opravárenství strojů a motorů
znalosti v oboru elektro výhodou
ochota a příjemné vystupování
schopnost jednat pozitivně se zákazníky
organizační a komunikační schopnosti, spolehlivost a samostatnost
flexibilita, aktivita a připravenost k vyššímu pracovnímu nasazení
běžná znalost práce na PC
řidičský průkaz skupiny B
trestní bezúhonnost
nevyžadujeme znalost cizích jazyků
vyhláška č.50/1978 §6
Co jsme pro Vás připravili:
pestrou a zajímavou práci, ve které uplatníte a rozvinete své odborné dovednosti a vztah k technice
stabilitu a zázemí firmy s dominantním postavením na českém trhu (jsme největší prodejce zahradní techniky a bazénů v Evropě)
mzdové ohodnocení ve výši 320 000,– Kč ročně (po zapracování)
propracovaný adaptační program pro přípravu nastupujících pracovníků
trvalou odbornou přípravu (vše potřebně Vás dokážeme naučit)
možnost profesního růstu
týden dovolené navíc, příspěvek na stravování a celou řadu dalších zaměstnaneckých výhod, včetně slev na výrobky a služby Mountfield
Ostatní informace:
termín nástupu dle dohody
pracoviště – prodejní centrum Mountfield Liberec

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.