- 18 000 – 24 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Požadavky pro vznik pracovního poměru
• Občan České republiky,
• Věk nad 18 let,
• Střední vzdělání s maturitní zkouškou,
• Bezúhonnost a spolehlivost dle zákona č. 553/1991 Sb., o obecní policii,
• Zdravotní způsobilost dle zákona č. 553/1991 Sb., o obecní policii,
• Dobrá znalost práce na PC (Word, Excel),
• Komunikativní předpoklady, zvládání stresových situací, iniciativní a samostatný přístup k práci, vysoké pracovní nasazení,
• Řidičský průkaz skupiny B.
• Kvalifikačním požadavkem výkonu strážníka městské policie je držení zbrojního průkazu skupiny „D“ dle zákona č. 119/2002 Sb., o střelných zbraních a střelivu (získání zbrojního průkazu je organizováno vedením MP).
PO ZAPRACOVÁNÍ MOŽNOST PŘIDĚLENÍ MĚSTSKÉHO BYTU.
Náborový příspěvek až ve výši 75 000 Kč
Bližší informace:
Výběrové řízení obsahuje:
Další informace poskytne Ing. Tomáš Gromus, ředitel Městské policie Otrokovice, nám. 3. května 1340, Otrokovice, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
• jméno, příjmení, titul, datum a místo narození,
• státní příslušnost, místo bydliště
• číslo občanského průkazu,
• souhlas s využitím osobních údajů pro účely výběrového řízení,
• kontaktní spojení (telefon, e-mail), datum a podpis.
K písemné přihlášce nutno doložit:
• životopis zaměřený na údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
• originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
• ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, čestné prohlášení podle §4b zákona
č.553/1991 Sb., o obecní policii.
Přihlášky k výběrovému řízení zasílejte nejpozději do 30.06.2025 v obálce označené heslem „VŘ strážník MP“ na adresu:
Městská policie Otrokovice, Ing. Tomáš Gromus – ředitel MP
nám. 3. května 1340, 765 02 Otrokovice
elektronicky DS: jfrb7zs
e-mail:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?