- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál a správní obvod obce s rozšířenou působností
zařazení v platové třídě: 9.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
o je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem
státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická
osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt,
o dosáhla věku 18 let,
o je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá český jazyk.
Další požadavky:
o VŠ v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní
zkouškou; přírodovědného nebo technického nebo právnického směru výhodou,
o znalost zákona č. 148/2023 Sb., z. č. 149/2023 Sb., z. č. 100/2001 Sb., z. č. 500/2004 Sb.,
o přehled o složkových zákonech životního prostředí (např. 114/1992 Sb., 334/1992 Sb., 289/1995 Sb.,
254/2001 Sb., 541/2020 Sb.) výhodou,
o praxe ve státní správě nebo veřejné správě výhodou,
o uživatelská znalost práce na PC,
o samostatnost, komunikační schopnosti, pečlivost, zodpovědnost, odolnost vůči stresu, vysoké pracovní
nasazení,
o odborná způsobilost podle zák. č. 312/2002 Sb., výhodou,
o ŘP sk. B výhodou.
Charakteristika vykonávané pozice:
Zabezpečení agendy Jednotného environmentálního stanoviska (JES), včetně předběžných konzultací,
kontroly dodržování podmínek, ukládání opatření k nápravě a provádění specializovaných kontrol plnění
podmínek JESu. Administrativa odboru. Vydávání rybářských lístků.
..
Veškeré kontaktní informace naleznete na kontakt.mubruntal.cz I Tel.: zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?