Recruitment support with German, up to 46 000 CZK/m

Olomouc
46.314 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Německý jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Would you like to gain experience in HR/recruitment?
Do you speak advanced English and German?
Are you ready to start your new career in a dynamic multinational environment?

If yes, we are looking forward to your CV!

Job tasks:

  • Supporting our local teams in Germany with tasks related to the hiring process – in English and German language
  • Prescreening candidates in German and English
  • Supporting candidates through their onboarding journey
  • Handling candidate inquiries via phone, email, and chat
  • Adhering to business standards and goals set up by your manager
  • Cooperation on improvement process – helping in identifying knowledge and process gaps
  • Observing trends and reporting
  • Suitable for graduates

Start – ASAP
Location: home office
The contract for define period with possibility of prolongation.

POŽADAVKY:

  • Fluent English and German (B2)
  • Pro-active and communicative personality
  • Solid command of MS Excel and Word
  • Previous experience with administration tasks or customer service is very welcomed
  • Ability to work in an international team
  • Additional european language is a plus

BENEFITY:

  • 5 weeks of paid holiday
  • home office allowance 625 CZK/m
  • Multisport card

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Olomouc Olomouc
  • 30 000 – 56 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 7. listopadu
Old House Capital, a.s. | Old House Capital, a.s. | Olomouc Olomouc
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 7. listopadu
Arcibiskupství olomoucké | Arcibiskupství olomoucké | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Správa železnic, státní organizace, Proveon, a.s., Broker Investment, s.r.o., LH Revital s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., OBB stavební materiály, spol. s r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Old House Capital, a.s., nextbike Czech Republic s.r.o., Moravské potravinářské strojírny, a.s., ARCgroup s.r.o., Arcibiskupství olomoucké, Česká spořitelna, a.s., Bergasto a.s., Modivo Czech, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Dispečer / Dispečerka, Logistik / Logistička, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční auditor / auditorka, Finanční poradce / poradkyně, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Číšník / Servírka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Pracovník / pracovnice ve službách, Rozpočtář / Rozpočtářka, Obchodní manažer / manažerka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Olomouc, Velká Bystřice, Neředín, Olomouc, Celá ČR, Hejčín, Olomouc

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.