- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máte zkušenosti s vedením týmu v logistice a chcete práci v čistém prostředí? Pak čtěte dál!
Vaším úkolem bude vést dva týmy, které se starají o naskladnění a vyskladnění výrobních dílů. Budete pro své podřízené nastavovat cíle, kontrolovat jejich plnění a také dodržování standardů. Také se budete podílet na nastavování nových procesů a podporovat neustálé zlepšování a optimalizaci. Nezbytná je také komunikace a spolupráce s dalšími odděleními a kolegy.
Naše týmy doplní a povede komunikačně zdatný a samostatný člověk, který má zkušenosti s vedením týmu ve výrobní společnosti, ví co je to LEAN, zná SAP a ovládá Excel. Nezbytná je také angličtina - využívat ji budete především písemně, ale občas může zavítat i zahraniční návštěva.
Nabízíme práci v čistém prostředí ve firmě otevřené neustálému zlepšování a nápadům.
Smlouva na dobu neurčitou.
Možnost pracovat občas z domova.
Týden dovolené navíc, pro možnost pořádně se během roku odpočinout.
Příspěvky na penzijní nebo životní pojištění, na dopravu, na volný čas, dotované stravování.
A další drobnosti, které zpříjemní každodenní pobyt na pracovišti.
Zaujala Vás tato příležitost? Pak mi neváhejte poslat životopis a já se Vám ozvu s dalšími informacemi!
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.