- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Možná znáte pojišťovnu jako instituci, které víc než na lidech záleží na ročních obratech. U nás takhle nehrajeme. Pracovat v NN znamená stát se součástí společnosti, jejímž cílem je poskytovat finanční služby s lidským rozměrem. Na našich zaměstnancích nám záleží.
NN je společnost s bohatou historií a jasnou vizí do budoucna, jejímž středobodem nejsou pojistné smlouvy, ale lidé. Naši zákazníci se všemi svými potřebami, plány a ambicemi. Se všemi svými radostmi i starostmi.
Odměna za výsledky - atraktivní finanční podpora do začátku - až 480 000 Kč (fixní složka +provize + bonusy)
Využíváme příležitostí - jsme první na trhu s produktem LTC-D - pojištění dlouhodobé péče s doživotní rentou a s daňovým zvýhodněním
Komplexní vzdělání v oblasti financí a finanční gramotnosti -jsme rádi, když u nás mohou poradci profesně vyrůst a snažíme se je v tom podporovat
Flexibilní pracovní prostředí
Týmová spolupráce - skvělý tým kolegů ( pravidelně si užíváme společné akce, teambuildingy a rozvojové aktivity)
Zázemí regionálních poboček je bezplatně k dispozici
Rozvíjet portfolio vlastních klientů a péče o stávající klienty (pomáhat jim ve všech situacích, které život přináší)
Atraktivní portfolio produktů (v oblasti životního a neživotního pojištění, penze, investice)
Podpora kariérního rozvoje - školení a příležitosti pro rozvoj vašich dovedností
Naši poradci jsou klíčový pro růst naší firmy a spokojenost našich klientů
Zkušenosti v oboru vítány
Výborné komunikační schopnosti a schopnost budovat dlouhodobé vztahy s klienty
Chuť na sobě pracovat
Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
Čistý trestní rejstřík
ŘP sk. B
Těším se na setkání s Vámi:)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?