- 25 500 – 30 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
My všichni v CGM máme možnost plnit si své sny i v práci. Máme totiž čas na svůj osobní život! Přidejte se k nám a začněte žít podle svých představ! Hledáme novou kolegyni / nového kolegu na pozici Marketingový profesionál!
Do našeho marketingového týmu bychom rádi získali samostatnou a šikovnou kolegyni / samostatného a šikovného kolegu, pro něž je marketing více než práce na letácích a pořádání večírků.
Uvítáme tvůrčí osobnost, která má talent pro práci s textem a dokáže kreativně, a přesto srozumitelně, popsat benefity a výhody našich informačních systémů a tím zaujmout nejen naše zákazníky, ale i širokou veřejnost.
Hledáme posilu, kterou bude marketing bavit. Někoho, kdo umí pracovat samostatně a těší ho, že jeho práce vede k výsledkům. Náš nový kolega musí být spolehlivý člověk, který vnímá svou práci komplexně, umí poznat příležitost a rád se zapojí do různých projektů.
* Rozvoj komunikační strategie pro produkty společnosti s ohledem na specifika cílové skupiny
* E-mailing na pravidelné bázi, tvorba newsletterů a kvartálních bulletinů
* Vyhodnocování realizovaných kampaní a aktivit s ohledem na stanovené KPIs
* Tvorba marketingových materiálů
* Tvorba a realizace kampaní (online i offline)
* Správa firemních webů
* Spolupráce s ostatními odděleními společnosti
* Vše ostatní Vás naučíme!
* SŠ/VŠ vzdělání
* Znalost AJ na komunikativní úrovni - budete komunikovat i s mezinárodním týmem
* Zkušenost s tvorbou obsahu (text, v menší míře grafické návrhy) pro online a ostatní komunikační kanály
* Znalost analýzy digitálních kampaní a reportování výsledků externí agentury
* Zkušenosti s tvorbou newsletterů i s prací v CMS
* Výhodou je, pokud máte prokazatelnou praxi v marketingu
* Zkušenosti s copywritingem výhodou
* Orientační znalost Google Analytics, Google Adwords výhodou
* Flexibilitu a ochotu udělat něco navíc, samostatnost a komunikativnost
* Příjemné vystupování, profesionalitu a pozitivní přístup k práci a zadaným úkolům
* Zázemí prosperující a stabilní nadnárodní společnosti
* 25 dnů dovolené + 5 sick days
* Celofiremní vzdělávání in house (včetně jazykových kurzů)
* Kariérní růst
* Motivační bonusový systém
* Stravenky
* Benefitní systém
* A především tým skvělých kolegů!
Kdy - kde?
* nástup ihned
* místo výkonu práce Brno, případně Praha
Pošlete nám Váš strukturovaný životopis a do předmětu uveďte název pozice. Vybrané kandidáty pozveme na osobní pohovor do naší brněnské pobočky. Těšíme se na Vás!
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?